Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Rozrusznik i kolo zamachowe
Moderator: Moderatorzy
Rozrusznik i kolo zamachowe
Na prośbę Dzika pytam...
Czy model Turbo ma inny rozrusznik i kolo zamachowe niż modele bez turbo? Po wymianie koła zamachowego, podczas kręcenia rozrusznikiem słychać tarcie, jakby niedopasowanych przekładni i zapewne ma to związek z innym rozmiarem kół zębatych rozrusznika i koła zamachowego. Stare koło zamachowe nie pochodziło od modelu Turbo, nowe owszem. Rozrusznik został ten sam i niestety chyba nie pasuje.
Czy koła zamachowe Turbo mają inny rozmiar i inną szerokość między zębami niż modele bez turbo? Czy modele Turbo miały kilka rodzai kół zamachowych?
Czy model Turbo ma inny rozrusznik i kolo zamachowe niż modele bez turbo? Po wymianie koła zamachowego, podczas kręcenia rozrusznikiem słychać tarcie, jakby niedopasowanych przekładni i zapewne ma to związek z innym rozmiarem kół zębatych rozrusznika i koła zamachowego. Stare koło zamachowe nie pochodziło od modelu Turbo, nowe owszem. Rozrusznik został ten sam i niestety chyba nie pasuje.
Czy koła zamachowe Turbo mają inny rozmiar i inną szerokość między zębami niż modele bez turbo? Czy modele Turbo miały kilka rodzai kół zamachowych?
Dzięki za odpowiedzi. Nie byłoby pytań, gdybyśmy zajrzeli wcześniej do serwisówki. Ale dopiero dzisiaj została wydrukowana, zbindowana i znalazła się w garażu. Rozrusznik ma cztery otwory mocujące go do bloku silnika. W trzy z nich wkłada się śruby. Zależnie od modelu silnika, F lub C, wybiera się jeden z otworów, tych rozmieszczonych blisko siebie.
GTT odpaliło, teraz regeneracja i strojenie gaźnika i jedziemy...
GTT odpaliło, teraz regeneracja i strojenie gaźnika i jedziemy...