Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Rozrusznik i kolo zamachowe

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

eujot

Rozrusznik i kolo zamachowe

Post autor: eujot »

Na prośbę Dzika pytam...

Czy model Turbo ma inny rozrusznik i kolo zamachowe niż modele bez turbo? Po wymianie koła zamachowego, podczas kręcenia rozrusznikiem słychać tarcie, jakby niedopasowanych przekładni i zapewne ma to związek z innym rozmiarem kół zębatych rozrusznika i koła zamachowego. Stare koło zamachowe nie pochodziło od modelu Turbo, nowe owszem. Rozrusznik został ten sam i niestety chyba nie pasuje.

Czy koła zamachowe Turbo mają inny rozmiar i inną szerokość między zębami niż modele bez turbo? Czy modele Turbo miały kilka rodzai kół zamachowych?
Kali___

Post autor: Kali___ »

zębnik na kole jest taki sam, tylko mocowanie sprzegła ma inny rozstaw
Arti

Post autor: Arti »

montując rozrusznik można go zamontować w dwóch położeniach
może jest źle zakręcony...
eujot

Post autor: eujot »

Dzieki za pomoc. Montując rozrusznik wydawało mi się, że nie ma możliwości przykręcenia go inaczej niż dobrze. Będzie trzeba się jeszcze raz temu przyjrzeć.
Arti

Post autor: Arti »

tak mi się zdaje
dzik

Post autor: dzik »

Witam wszystkich po przerwie :)

Zastanawiam sie wlasnie jak mozna go inaczej przykrecic, w rozruszniku jest jedna dziura wiecej niz w skrzynii ale nie widze mozliwosci by przeykrecic go zle na trzy sruby.
Arti

Post autor: Arti »

wiem że jak mieszałem motorami i skrzyniami renaut 1,4-1,7-1,8, przekładałem tulejkę i rozrusznik pasował ale w dwóch miesjcach odpowiednio do kombinacji
dzik

Post autor: dzik »

hmm, a oco chodzi z tulejka? gdzie ona jest?
przegladalismy dialogsysa i jako czesci nic tam nie widac
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jest w jednej z 3 dziur rozrusznika - i robi z calego rozrusznika taki "zawias" ze mozna luzujac sruby przesuwac wokol tej tulejki rozrusznikiem i regulowac jego odleglosc od kola zamahowego
eujot

Post autor: eujot »

Dzięki za odpowiedzi. Nie byłoby pytań, gdybyśmy zajrzeli wcześniej do serwisówki. Ale dopiero dzisiaj została wydrukowana, zbindowana i znalazła się w garażu. Rozrusznik ma cztery otwory mocujące go do bloku silnika. W trzy z nich wkłada się śruby. Zależnie od modelu silnika, F lub C, wybiera się jeden z otworów, tych rozmieszczonych blisko siebie.

GTT odpaliło, teraz regeneracja i strojenie gaźnika i jedziemy...
Arti

Post autor: Arti »

;-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ja tylko chcialbym zauwazyc, ze rozrusznika nie mocuje sie WCALE do bloku silnika... wsyzstkie 3 sruby przykreca sie do skrzyni :-)
serwisowka - podstawa ;-)
eujot

Post autor: eujot »

Oczywiście masz rację, przykręca się do skrzyni :-)
ODPOWIEDZ