Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Rozrusznik i kolo zamachowe
Moderator: Moderatorzy
-
eujot
Rozrusznik i kolo zamachowe
Na prośbę Dzika pytam...
Czy model Turbo ma inny rozrusznik i kolo zamachowe niż modele bez turbo? Po wymianie koła zamachowego, podczas kręcenia rozrusznikiem słychać tarcie, jakby niedopasowanych przekładni i zapewne ma to związek z innym rozmiarem kół zębatych rozrusznika i koła zamachowego. Stare koło zamachowe nie pochodziło od modelu Turbo, nowe owszem. Rozrusznik został ten sam i niestety chyba nie pasuje.
Czy koła zamachowe Turbo mają inny rozmiar i inną szerokość między zębami niż modele bez turbo? Czy modele Turbo miały kilka rodzai kół zamachowych?
Czy model Turbo ma inny rozrusznik i kolo zamachowe niż modele bez turbo? Po wymianie koła zamachowego, podczas kręcenia rozrusznikiem słychać tarcie, jakby niedopasowanych przekładni i zapewne ma to związek z innym rozmiarem kół zębatych rozrusznika i koła zamachowego. Stare koło zamachowe nie pochodziło od modelu Turbo, nowe owszem. Rozrusznik został ten sam i niestety chyba nie pasuje.
Czy koła zamachowe Turbo mają inny rozmiar i inną szerokość między zębami niż modele bez turbo? Czy modele Turbo miały kilka rodzai kół zamachowych?
-
eujot
-
dzik
-
Arti
-
dzik
-
eujot
Dzięki za odpowiedzi. Nie byłoby pytań, gdybyśmy zajrzeli wcześniej do serwisówki. Ale dopiero dzisiaj została wydrukowana, zbindowana i znalazła się w garażu. Rozrusznik ma cztery otwory mocujące go do bloku silnika. W trzy z nich wkłada się śruby. Zależnie od modelu silnika, F lub C, wybiera się jeden z otworów, tych rozmieszczonych blisko siebie.
GTT odpaliło, teraz regeneracja i strojenie gaźnika i jedziemy...
GTT odpaliło, teraz regeneracja i strojenie gaźnika i jedziemy...