Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Olej do silnika...

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

żuwik

Post autor: żuwik »

kzapi pisze:Ja leje Mobil 10w40 i na pewno jest dobry. Kazdy olej jest oszukany jak Ci leja z beczki, mieszaja je z przepalonymi tylko je troche oczyszczaja, dlatego sa zawsze tansze nawet o 5 zl na litrze. Ja zawsze kupuje w opakowaniach :-P
:lol: :lol: :lol:

Uśmiałem się jak mało kiedy :D

Olej z beczki jest tańszy bo jedna beczka jest tańsza niż 10 opakowań plastikowych, a na dodatek podlega powtórnemu napełnianiu :lol: Kupuj w litrówkach, są droższe więc zapewne do nich jeszcze mniej przepalonego mieszają :lol:
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

kzapi pisze:Ja leje Mobil 10w40 i na pewno jest dobry. Kazdy olej jest oszukany jak Ci leja z beczki, mieszaja je z przepalonymi tylko je troche oczyszczaja, dlatego sa zawsze tansze nawet o 5 zl na litrze. Ja zawsze kupuje w opakowaniach :-P
a jak kupujesz BOLS'a w markecie to tez kupujesz orginal ???

bo chialbym ci oswiadczyc ze w polsce nie ma orginalnego BOLS'a :P poniewaz zamnkeli wielka wytwornie ze skazonego spirytu kreca policjia ktora prowadzila akcje stwierdzila ze jest nie do poznania ze to podrobka :)

tak samo jest z paczkowanym olejem jak poznasz ze to jest orginal ???
misiek

Post autor: misiek »

pracuje w sklepie moto i tez mamy oleje z beczki jedyne ktore sa pewne to texaco bo nie ma rozlewni w polsce po za tym jak juz robia walki to w rozlewniach tam gdzie tez napelniaja te plastikowe butelki bo beczki przychodza zaplombowane
seba-j

Post autor: seba-j »

Ja naprzykład przejechałem się na Elfie 15W40
Od jakiegoś czasu na rynek środkowej europy rozlewają go na Litwie. :-(
Jak zobaczyłem Elfa rozlanego we francji ,a z litwy masakra.
Ten z francji był jaśniejszy i bardziej lepki. No nie wspomne ,że tego z litwy od wymiany do wymiany zawsze sporo ubywało. :-?
Teraz mam Mobila 15W40 i jest git ;-)
osamiec

Post autor: osamiec »

Ja sunę na Lotosie 0W-40 DYNAMIC pełnym syntetyku. Ciężką nogę mam a oleju nie ubywa mi PRAWIE wcale. przeciez to normalne że przy dużych przebiegach trzeba oleju dolewać, nie ma siły by silnik nie brał choć kropelki...
Arti

Post autor: Arti »

-=wasq=- pisze:ja docieralem turbawke na motulu 6100 10w40(pol syntetyk) :P a pozniej poszedl jzu zalecany przez motula do GTT 15w50 300V (pelen syntetyk) rowniez motula
ile płaciłeś, bo chcę swoją motulem zalać?
kidzio

Post autor: kidzio »

dorzucę 2 grosze od siebie:

najgorszy olej jaki zalałem - Lotos Trafic 5W40 - przepalił się już po 500 km. nagaru nie mogłem doczyścić :evil:

najlepszy jakiego używałem - Motul LeMans 20W60 - po 4000 km. katowania po zlaniu był złoty - silnik po rozebraniu czyściutki.
Tylko ma jedną główną wadę - cena druga mniejsza -tylko do użytku letniego (są już też niestety podróbki)

najczęściej używam: Valvoline VR1 Racing 10W60 - bardzo dobra proporcja cena/jakość, nie zostawia nagaru, można też go używać w zimie.
graczu

Post autor: graczu »

ja jezdze 3 rok na 15w40 lotusie mineralnym po taniosci :) problemow nie stwierdzilem
KuchaR

Post autor: KuchaR »

Tradycyjnie Elf mineralny 15w40,od samego początku. :-)
Arti

Post autor: Arti »

kidzio pisze: najczęściej używam: Valvoline VR1 Racing 10W60 - bardzo dobra proporcja cena/jakość, nie zostawia nagaru, można też go używać w zimie.
no i przy tym chyba zostanę ;-)
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

moja też jeździ na ELf 15w40 od nowości i nie stwierdzam żadnych problemów :-D i nie muszę robić żadnych dolewek
re5pect80

Post autor: re5pect80 »

a ja tak sie zastanawiam bo dorwalem piateczke 1.4 ktora ma 97 tys przebiegu i naprawde tyle ma . Tak sie zastanawiam czy tam syntetyku nie nalac , ale nie mam pojecia co tam jest nalane teraz bo autko z Niemiec przyjechalo
Qucor

Post autor: Qucor »

Według mnie jak nie wiesz co jest nalane to półsyntetyk będzie odpowiednim wyborem...

Pozdrawiam 8-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a co polecacie do lagunki 2.0 8V F3R 96r. 160tys.km

jezdzila na motulu synergie 10W40 (polsyntetyk)

chcialbym zalac cos dobrego ;-) ale zeby nie bylo drozsze jak silnik :-D
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

halo halo - czy ktos kumaty na ten temat moze sie wypowiedziec??

moge zalac jakis dobry syntetyk? np 5W50?? jest w ogole sens??

czy zalac taki jaki byl 10w40 jakis dobry?? (valvoline, motul)
ODPOWIEDZ