Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Olej do silnika...
Moderator: Moderatorzy
Na starcie przepłaciłeś, bo Lotos Gas to to samo co Lotos Diesel i to samo co Lotos zwykły. Inna nalepka tylko. I nie tylko Lotosa to dotyczy.
Po drugie - po to remontowałeś nowoczesny bądź co bądź silnik żeby zalać go mineralnym? Nawet jak usługa pozostawi wiele do życzenia (ale co? przecież pierścienie nowe nie będą przepuszczały choćby nie wiem co...) to gdy wlejesz półsyn i okaże się to porażką, to wlejesz mineralny. W drugą stronę Ci się to nie uda...
Po drugie - po to remontowałeś nowoczesny bądź co bądź silnik żeby zalać go mineralnym? Nawet jak usługa pozostawi wiele do życzenia (ale co? przecież pierścienie nowe nie będą przepuszczały choćby nie wiem co...) to gdy wlejesz półsyn i okaże się to porażką, to wlejesz mineralny. W drugą stronę Ci się to nie uda...
ja tam do 1.4 lalem olej bp 10w 40 pol syn troche go bralo ale mialo prawo bo silnik byl mocno eksploatowany ze tak powiem na 110%
tetraz do 1.7 leje midlanda 10w 40 i do puki jezdze normalnie aoraz ekonomicznie ani grama nie trzeba dolewac dopiero jak sie wybiore na jakis rajd na poligon tip to troche trzeba uzupelnic ale nie ma co sie dziwic przy takich przeciazeniach
tetraz do 1.7 leje midlanda 10w 40 i do puki jezdze normalnie aoraz ekonomicznie ani grama nie trzeba dolewac dopiero jak sie wybiore na jakis rajd na poligon tip to troche trzeba uzupelnic ale nie ma co sie dziwic przy takich przeciazeniach