Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Mam pytanko do praktyków: jakim momentem dokręcać głowicę?
Pacjent to silnik C3J 1,4 benzyna na monowtrysku z 1990r.
Szukajka mi nic nie wypluła a w książce do R5 chyba jest błąd bo podają, że jednoetaopowo dociągnąć do ok. 55-60Nm więc raczej coś nie halo.
Zaczynam składać Renura
Teoretyczne, jak kupisz uszczelkę to powinna być do niej instrukcja, jak i jakimi momentami dokręcać śruby głowicy. Tak przynajmniej było z nasza piątką podczas remontu silnika (dokręcanie dwuetapowe). Tyle, że to turbawka i chyba jest to bardziej istotne, niż w wersji niedoładowanej.
UPG już kupiona ale nic na niej nie ma napisane. Ktoś coś?
Dzisiaj pospawałem żeliwny kolektor 4w1 bo było małe pęknięcie i mogę już składać silnik i osprzęt.