Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
1.4 turbo... dużo za duze spalanie :(
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 14 września 2011, 19:49
- Lokalizacja: Grodzisk maz
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 14 września 2011, 19:49
- Lokalizacja: Grodzisk maz
kzrysiek3443
Nie gniewaj się ale opisywanie (tekstem) gdzie idzie, jaka rurka jest nieco mozolne.
Tym bardziej, że jak sam napisałeś rurki idą do trójników (a nawet czwórników). W dodatku niektóre z nich mają w środku otwory o określonej średnicy i teraz weź to opisz. Najlepiej gdybyś sam zobaczył gdzie co idzie i ewentualnie to sobie obfotografował.
Jeśli masz chęć to zapraszamy do Warszawy do naszej turbówki - na razie wszystko jest czyste i dobrze widać.
Nie gniewaj się ale opisywanie (tekstem) gdzie idzie, jaka rurka jest nieco mozolne.

Jeśli masz chęć to zapraszamy do Warszawy do naszej turbówki - na razie wszystko jest czyste i dobrze widać.

Tak jak myślałem
Popieprzone trochę (jak w mojej jak ją kupiłem
)
Spróbuję pomóc
Zdjęcie 1 : Króciec z tyłu gaźnika (u góry na focie) to jest sterowanie turbiny, ma iść do pierwszego króćca (od przodu auta) w wastegate. Drugi wolny (ten pod skosem) wężyk i pod auto (ponoć w razie awarii gaźnika, benzynka się tamtędy wylewa). Ten na dole z kolektora to do modułu i blow-offa i u ciebie jeszcze chyba do MBC.
Zdjęcie 2 : Chłodzenie gaźnika i zasilanie paliwem masz dobrze. Z króćca nad gaźnikiem (u ciebie ten co idzie niby do przepływomierza
) czwórnik i do króćca na dole - pompka przyspieszacza (u ciebie idzie do modułu) , na dół do regulatora ciśnienia paliwa i do zegarów na wskaźnik.
Mam nadzieję, że pomogłem
Masz foty jak jest u mnie:

[ Dodano: 12 Październik 2011, 18:13 ]
Jak coś to pytaj.
Potrzebne informacje i opis, który ci się przyda masz też tutaj :
http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.ph ... c&start=30
[ Dodano: 12 Październik 2011, 18:27 ]
Ciekawi mnie jeszcze czy masz regulator ciśnienia paliwa

Bo bez niego GTT nie działa
Coś takiego : http://www.re5pect.pl/regulator-cisnien ... r5gtt.html


Spróbuję pomóc

Zdjęcie 1 : Króciec z tyłu gaźnika (u góry na focie) to jest sterowanie turbiny, ma iść do pierwszego króćca (od przodu auta) w wastegate. Drugi wolny (ten pod skosem) wężyk i pod auto (ponoć w razie awarii gaźnika, benzynka się tamtędy wylewa). Ten na dole z kolektora to do modułu i blow-offa i u ciebie jeszcze chyba do MBC.
Zdjęcie 2 : Chłodzenie gaźnika i zasilanie paliwem masz dobrze. Z króćca nad gaźnikiem (u ciebie ten co idzie niby do przepływomierza

Mam nadzieję, że pomogłem
![:]](./images/smilies/yeah.png)
Masz foty jak jest u mnie:


[ Dodano: 12 Październik 2011, 18:13 ]
Jak coś to pytaj.
Potrzebne informacje i opis, który ci się przyda masz też tutaj :
http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.ph ... c&start=30
[ Dodano: 12 Październik 2011, 18:27 ]
Ciekawi mnie jeszcze czy masz regulator ciśnienia paliwa


Bo bez niego GTT nie działa

Coś takiego : http://www.re5pect.pl/regulator-cisnien ... r5gtt.html
Ostatnio zmieniony 30 października 2011, 12:13 przez Robcio_GTT, łącznie zmieniany 1 raz.
No powiem ci tak wczoraj moja turbawa domówiła posłuszeństwa na wolnych obrotach zdjąłem przewód od IC też waliło a jest to spowodowane tym że komora pływakowa ma wyprowadzenie oparów zaraz przy przesłonie rozruchowej. No zdjąłem gaźnik i to co zobaczyłem w środku to jakaś masakra

po wymyciu gaźnika w myjce ultradźwiękowej ukazał się tragiczny widok
ogólnie podstawa zaraz przed przepustnicą jest tak krzywa że lepiej nie pytać dzisiaj biorę papier przeszlifuję podstawę założę uszczelkę i przepustnicę. Po 2 mam założone świece identyczne jak w zwykłym 1,4 czyli NGK BP6ES a powinny być NGK B8EVX

po wymyciu gaźnika w myjce ultradźwiękowej ukazał się tragiczny widok

Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Przeszlifowałem jest równiutko teraz dorabiam uszczelkę z grubego preszpanu. Ktoś musiał go mocno dokręcać bo z jednej i 2 strony nadpęknięty jak nie odpadnie to będzie OK jak nie muszę kupić co najmniej 2 na e-bay i jakiś porządny zestaw naprawczy bo z tego co widzę to nigdzie niema wszystkich oringówTQT pisze:Cytat:
No zdjąłem gaźnik i to co zobaczyłem w środku to jakaś masakra
![]()
Co tam było lane do baku?
Ale to nic da się wyczyścić, gorzej z tym pękniętym uchem od mocowaniaGaźnik był za mocno przykręcony?

W baku benzyna bezołowiowa 95
![:]](./images/smilies/yeah.png)
Przypuszczam że, to co było w gaźniku to rozkładająca się benzyna z wodą i korozja dna komory pływakowej ponieważ po wyczyszczeniu były wżery.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault