Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.4 turbo... dużo za duze spalanie :(

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

no to nie wiem jak wy jeździcie bo moja turbawa pali w mieście ok 9l/ na 100 a zwykła na weberku ostatnio 10 literków bez gadania połyka
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
kzrysiek3443
Posty: 37
Rejestracja: 14 września 2011, 19:49
Lokalizacja: Grodzisk maz

Post autor: kzrysiek3443 »

Serio nikt nie wie gdzie powinny być podłączone wężykami te wolne króćce ??
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Ściągnij serwisówkę do gtt i posprawdzaj wszystkie po kolei.
Ja niestety nie pomogę.
kzrysiek3443
Posty: 37
Rejestracja: 14 września 2011, 19:49
Lokalizacja: Grodzisk maz

Post autor: kzrysiek3443 »

w serwisówce nie ma :/ na niektórych fotach widać ze z dolotu wychodzą jakieś trójniki a u mnie ich nie ma tylko nie wiem gdzie idą wężyki z tych trójników.
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1203
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

kzrysiek3443
Nie gniewaj się ale opisywanie (tekstem) gdzie idzie, jaka rurka jest nieco mozolne. :( Tym bardziej, że jak sam napisałeś rurki idą do trójników (a nawet czwórników). W dodatku niektóre z nich mają w środku otwory o określonej średnicy i teraz weź to opisz. Najlepiej gdybyś sam zobaczył gdzie co idzie i ewentualnie to sobie obfotografował.
Jeśli masz chęć to zapraszamy do Warszawy do naszej turbówki - na razie wszystko jest czyste i dobrze widać. :)
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Tak jak myślałem :lol: Popieprzone trochę (jak w mojej jak ją kupiłem ;) )
Spróbuję pomóc :)
Zdjęcie 1 : Króciec z tyłu gaźnika (u góry na focie) to jest sterowanie turbiny, ma iść do pierwszego króćca (od przodu auta) w wastegate. Drugi wolny (ten pod skosem) wężyk i pod auto (ponoć w razie awarii gaźnika, benzynka się tamtędy wylewa). Ten na dole z kolektora to do modułu i blow-offa i u ciebie jeszcze chyba do MBC.
Zdjęcie 2 : Chłodzenie gaźnika i zasilanie paliwem masz dobrze. Z króćca nad gaźnikiem (u ciebie ten co idzie niby do przepływomierza ?? ) czwórnik i do króćca na dole - pompka przyspieszacza (u ciebie idzie do modułu) , na dół do regulatora ciśnienia paliwa i do zegarów na wskaźnik.
Mam nadzieję, że pomogłem :]
Masz foty jak jest u mnie:
Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 12 Październik 2011, 18:13 ]
Jak coś to pytaj.
Potrzebne informacje i opis, który ci się przyda masz też tutaj :
http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.ph ... c&start=30

[ Dodano: 12 Październik 2011, 18:27 ]
Ciekawi mnie jeszcze czy masz regulator ciśnienia paliwa :mysli: ??
Bo bez niego GTT nie działa :>
Coś takiego : http://www.re5pect.pl/regulator-cisnien ... r5gtt.html
Ostatnio zmieniony 30 października 2011, 12:13 przez Robcio_GTT, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

Noo ja mam podobnie jak rocker - leje za 100 zł i moze 100 - 120 km to max w mieśćie z 15 po trasie mooże 12 l. może
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

krysiun pisze:Noo ja mam podobnie jak rocker - leje za 100 zł i moze 100 - 120 km to max w mieśćie z 15 po trasie mooże 12 l. może
Ja też :]
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

to chyba moja turbo jest jakaś inna :P bo ja leję za 5 dych i jakieś 105 kilometrów zrobię
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

JA to chyba mam coś nie tak z gaźnikiem ale z dwoma ??? to już dziwne po za tym czuć oparami benzyny jak zdeję rurą od IC do gaźnika więc to chyba źle.
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

No powiem ci tak wczoraj moja turbawa domówiła posłuszeństwa na wolnych obrotach zdjąłem przewód od IC też waliło a jest to spowodowane tym że komora pływakowa ma wyprowadzenie oparów zaraz przy przesłonie rozruchowej. No zdjąłem gaźnik i to co zobaczyłem w środku to jakaś masakra
Obrazek
po wymyciu gaźnika w myjce ultradźwiękowej ukazał się tragiczny widok
Obrazek ogólnie podstawa zaraz przed przepustnicą jest tak krzywa że lepiej nie pytać dzisiaj biorę papier przeszlifuję podstawę założę uszczelkę i przepustnicę. Po 2 mam założone świece identyczne jak w zwykłym 1,4 czyli NGK BP6ES a powinny być NGK B8EVX
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

Osz kurwa że tak powiem - co ty masz w tym gaźniku - makaron :) Ale MASAKRA JA JEBIĘ
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1203
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

No zdjąłem gaźnik i to co zobaczyłem w środku to jakaś masakra
:krzyk: :boisie:
Co tam było lane do baku? :)

Ale to nic da się wyczyścić, gorzej z tym pękniętym uchem od mocowania :( Gaźnik był za mocno przykręcony?
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

też tak miałem podobnie w jedym i też mam podstawę lekko wygięta tez jechałem papierem :)
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

TQT pisze:Cytat:
No zdjąłem gaźnik i to co zobaczyłem w środku to jakaś masakra
:krzyk: :boisie:
Co tam było lane do baku? :)
Ale to nic da się wyczyścić, gorzej z tym pękniętym uchem od mocowania :( Gaźnik był za mocno przykręcony?
Przeszlifowałem jest równiutko teraz dorabiam uszczelkę z grubego preszpanu. Ktoś musiał go mocno dokręcać bo z jednej i 2 strony nadpęknięty jak nie odpadnie to będzie OK jak nie muszę kupić co najmniej 2 na e-bay i jakiś porządny zestaw naprawczy bo z tego co widzę to nigdzie niema wszystkich oringów
Obrazek<-- równe co? to jest po jakichś 30 przeciągnięciach na szklanym stole z papierem ściernym

W baku benzyna bezołowiowa 95 :] 2 razy Vpower Racing do fula w tamtym roku . Filtr od nowości tam był 130tys miał przejechane otworzyłem go i nawet był czysty tylko leciutko zaciemniony teraz mam nowy.
Przypuszczam że, to co było w gaźniku to rozkładająca się benzyna z wodą i korozja dna komory pływakowej ponieważ po wyczyszczeniu były wżery.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ