Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Pytanie o model

O wszystkim i o niczym...

Moderator: Moderatorzy

mar244
Posty: 36
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 18:50
Lokalizacja: Czêstochowa

Post autor: mar244 »

no coś czuje ze ja tego nie ogarnę :/
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

mar244 pisze:no coś czuje ze ja tego nie ogarnę :/
Odrazu się poddajesz :figielek: ??
Zrób fotkę zegarów od przodu i od tyłu (tych co masz i tych co chcesz założyć), to się pomoże :okok:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

serwisówka jest ... pomyślmy... w dziale DOWNLOAD ?? HURRRAAAA

a co do choinki - może być różnie - u mnie akurat tylko brakowało cieczy i oleju i nie musiałem nic zamieniać, tylko dopiąć...papiery i zegary, do auta i jazda...
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

ty loodo miałeś z górki, o ile jakakolwiek praca przy kabelkach jest z górki, bo dla mnie to czarna magia.... Ale kolega, który zreszta chyba pisał dziś do mnie na pw ma zegary kwadratowe i przy minimalnej wiedzy o elektryce samochodu nie podepnie niestety zegarów:( zwłąszcza w tej wersji R5... A pisał mi ze ma te zegary okrągłe a nie kwadraty... w koncu nie wiem co jest grane...
unikorn

Post autor: unikorn »

Ja miałem wsadzone do takiej dechy zegary od 19 te co nie do końca pasują. I wszystko poza olejem śmigało i ciecz i obrotek. Jedyne co to podpiłowane były otwory w daszku co by owe zegary weszły.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

Zadanie podmiany zegarów sprowadza się do zrobienia takiego zadania z przedszkola.
Wiecie - połącz kreską pasujące do siebie wyrazy.
A serwisówka to karta odpowiedzi z tyłu zeszytu ćwiczeń.
Zegary które są w aucie - o kolejności pinów "ABCD"
Nowe zegary - o kolejności pinów "bdac"
Połącz liniami (kablami) odpowiednie litery.
Serwisówka podaje jakie sygnały na jakim są pinie w jakich zegarach.
Cały kłopot to odnalezienie odpowiednich zegarów i porównanie pinów.
no nie mówcie mi kurza twarz, ze to jest skomplikowane.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Zadanie podmiany zegarów sprowadza się do zrobienia takiego zadania z przedszkola.
Wiecie - połącz kreską pasujące do siebie wyrazy.
A serwisówka to karta odpowiedzi z tyłu zeszytu ćwiczeń.
Zegary które są w aucie - o kolejności pinów "ABCD"
Nowe zegary - o kolejności pinów "bdac"
Połącz liniami (kablami) odpowiednie litery.
Serwisówka podaje jakie sygnały na jakim są pinie w jakich zegarach.
Cały kłopot to odnalezienie odpowiednich zegarów i porównanie pinów.
no nie mówcie mi kurza twarz, ze to jest skomplikowane.
dokładnie
Awatar użytkownika
VivaxFalciparum
Posty: 81
Rejestracja: 8 sierpnia 2011, 21:43
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: VivaxFalciparum »

Ciekawy temat.
Ja mam wersje campus (wg napisu na tylnej klapie) 1.4 60km.
Nie mam pojęcia czym różnią się one...

Fajnie byłoby zrobić liste wersji w jakich wystepowała piątka, opisać czym się różniły, jakie roczniki, jakie silniki.
(O np. golfie II w necie jest kilka takich list, a tam edycji specjalnych było od cholery)
Jeśli ktoś ma wiedze na ten temat, będe wdzięczny. :)
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

VivaxFalciparum pisze: Fajnie byłoby zrobić liste wersji w jakich wystepowała piątka,
jest gdzieś na forum na 100 %
Awatar użytkownika
wader600
Posty: 103
Rejestracja: 10 marca 2011, 12:06
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: wader600 »

Ja mam ksiazke do renault :) jest w niej wsio kazda wersja dokladnie opisana co i jak :D poszukaj sobie na necie bo napewno gdzies jest i duzo sie dowiesz :)) ja tak zrobilem jak mnie lodoo zj..... :P hehe :lol:
WadusFoN 789255816
WadusGG 8219825

Renault 5 1.4 gtr 88r
glock

Post autor: glock »

http://supercinq.fr/ tutaj moze cos znajdziecie :) tylko po francusku :/ ale co do modeli i kolorów mozna sie połapac :) o silnikach tez jest conieco :) są tez wersje limitowane dość fajnie opisane :)


Obrazek

Obrazek

:lol: ale bajery :D kratka na szybe jak w jakiejś Barracudzie :D
Awatar użytkownika
wader600
Posty: 103
Rejestracja: 10 marca 2011, 12:06
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: wader600 »

Ciekawe czy w Polsce można by dostać gdzieś taki bajer :)
WadusFoN 789255816
WadusGG 8219825

Renault 5 1.4 gtr 88r
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Być może ASO. Na ww. stronie są do pobrania także niektóre katalogi z akcesoriami
Awatar użytkownika
wader600
Posty: 103
Rejestracja: 10 marca 2011, 12:06
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: wader600 »

No jak ASO to cena musi być powalająca :radocha:
WadusFoN 789255816
WadusGG 8219825

Renault 5 1.4 gtr 88r
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Hmmm...
W cenniku z 2008 chyba, zwykły spojler tylni GTT kosztował 2201,62 PLN, zatem taki fikuśny, jeśli jakimś cudem byłby dostępny to zapewne podobnie, lub więcej. Czasami ceny są zaskakujące, bo w porównaniu przedni zderzak około 600, ale gumowa listwa do niego (GTE, GTT Ph2) prawie 300 :)
Należy jednak zawsze brać poprawkę że to są nowe rzeczy i ich koszt należy odnosić nie do ceny R5 tylko tak jakby było to nowe auto. Dlatego dziwi mnie, e czasami kogoś zaskakują ceny ASO - jakby miał nowe Clio III to by się nie dziwił, ale jak nagle jakaś rzecz kosztuje 3/4 wartości R5 to olaboga!!!
ODPOWIEDZ