Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Bardzo słaba iskra/ montaż cewki od clio 1,2
Moderator: Moderatorzy
Bardzo słaba iskra/ montaż cewki od clio 1,2
Witam. mam renault 5 1,1 z 81r. Problem polega na tym, ze jest bardzo slaba iskra. Układ zapłonowy jest starego typu czyli przerywacz i kondensator. Cewke zamontowalem od poloneza. Wczesniej byla jeszcze zamontowana jakas puszka cos na wzor jakiegos modulu zaplonowego. to sie popsulo wiec to wywalilem. Iskra jest slaba juz na wyjsciu z cewki. Kopulke, palec, przerywacz, kondensator, swiece zamontowane są nowe. Czy jest mozliwość zamontowania cewki od clio 1,2 92r z monowtryskiem. Mam taka wolną.
Proszę o jakąkolwiek pomoc.
Pozdrawiam
Proszę o jakąkolwiek pomoc.
Pozdrawiam
ja tez mialem montowac od poloneza z calym aparatem zaplonowym ale udalo mi sie oryginalna cewke kupic...
a ty masz 81r czyli starego typu
pamietaj ze ta cewka moze inaczej podawac na kopolke iskre... i bedzie tak jak u mnie jak zamontowalem cewke zaplonowa chyba z clio energy i dawalo o wiele czesciej iskre przez co silnik nie chcial odpalic... wiec nie wiem czy sie uda... zepnij na krotko i sprawdz... 



Kazda cewka bedzie iskre dawała w tym samym czasie czyli jak będą zwarte styki przerywacza. jeżeli iskra bedzie za wcześnie czy za poźno to zawsze można ruszyć aparatem. tak sobie myślę, ze problem może być w charakterystyce cewki.vino1986 pisze:ja tez mialem montowac od poloneza z calym aparatem zaplonowym ale udalo mi sie oryginalna cewke kupic...a ty masz 81r czyli starego typu
pamietaj ze ta cewka moze inaczej podawac na kopolke iskre... i bedzie tak jak u mnie jak zamontowalem cewke zaplonowa chyba z clio energy i dawalo o wiele czesciej iskre przez co silnik nie chcial odpalic... wiec nie wiem czy sie uda... zepnij na krotko i sprawdz...
U mnie jest jeszcze coś takiego im dłużej kręce rozrusznikiem tym iskra jest słabsza. A da rade zamontować cewke od R5 1,4?
sluchaj... mowie ci ze moze nie zdac egzaminu... jest czujnik polozenia walu korbowego... niby on powinien dac sygnal na cewke kiedy dac iskre na aparat zaplonowy... w moim przypadku na 2 modulach zaplonowych z nowszego samochodu od 5 czyli clio dawalo iskre czesciej niz powinno bo jak by ci to powiedziec bzyczala sobie elegancko... a jak zalozylem cewke taka jak powinno byc to cykala sobie mniej wiecej z czestotliwoscia jak w wiekszosci kuchenek gazowych z automatycznum zapalaniem... wiec nic nie da ci ruszanie ani do tylu ani do przodu aparatem zaplonowym jezeli bedzie za czesta iskra... wtedy w momencie sprezania bedzie rowniez dochodzilo do zaplonu i nie bedzie silnik nawet odpalal... mowie z wlasnego doswiadczenia... a masz 5 w starej budzie czy nowej
(bo ja mowie o swojej czyli starej)

sprawdz jeszcze to i zobacz czy numer modulu pasuje do twojego silnika...
http://www.forum.renault5.pl/viewtopic.php?t=3815
http://www.forum.renault5.pl/viewtopic.php?t=3815