Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

powazny problem z uszczelką

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Konrad K_2

powazny problem z uszczelką

Post autor: Konrad K_2 »

przegrzałem silniczek , dostała sie woda do oleju
zrobiłem plan głowicy kupiłem nową uszczelke i niby wszystko ok ale na srodkowych garach mam ciagle cisnienie w granicach 6 bar.
Tłoki z grubsza ni maja za wielkich luzów wiec raczej pierscienie odpadają.\
doj...łem sruby głowicy - nadal zadnej różnicy
urwałem jedna srube zdjolem głowice , ale na uszczelce nie było prawie sladów scisniecia.

Porównałem ze stara uszczelka i jest znacznie cieńsza

Jaka uszczelka (nr katalog lub link intercars) idzie do 5 tki?

czy 2 uszczelki to strasznie dziwny pomysł ?

Co sie moze jeszce dziać z tym silnikiem?
Ostatnio zmieniony 21 kwietnia 2009, 08:01 przez Konrad K_2, łącznie zmieniany 1 raz.
jjmag

Post autor: jjmag »

są dwie grubości uszczelek to wiem na pewno co do gtt to bardziej trzeba czekać na odpowiedź starych wyjadaczy, a co mogło się jeszcze stać :?: mogła ci paść płaszczyzna bloku silnika ja kiedyś juz to przerabiałem że dwa razy planowałem głowicę i dupa dopiero po drugim razie ktos podpowiedział żeby sprawdzić blok
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

jjmag, zrobiłes planowanie bloku?
jjmag

Post autor: jjmag »

nie ja wymieniłem silnik ale wiem że do dwóch setek można uszczuplić blok bez powikłań dla silnika tylko wtedy trzeba rozbierać go w mak
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

2 uszczelki jedna na druga to bardzo zly pomysl...
jesli juz 2 to koniecznie z przekladka metalowa... tzw kanapka - ale to odprezy ci jeszcze silnik...
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

a jaka zasada dzialania?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

tzn??
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

a wisz jaka powionna byc grubosc uszczelki ? bo moja ma 1,8 mm
wsmpw

Post autor: wsmpw »

majster a może zaworki sie zapadły jak przegrzałeś.. albo sie nadpaliły i nie trzymają...
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

zaworki trzymaja , głowa szczelna

zapadły?
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

zobacz jak stoja tuleje cylindrowe, najprawdopodobniej masz problem z oringami znajdujacymi sie pod tulejami.
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

myslałem ze 2 srodkowe opadły ale w sumie chyba nie
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

ale pod tuleja sa takie oringi jeden kpl na jeden tlok to jakies 10 zeta
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

macie jakis schemacik zebym to ogarnął zanim zaczne wypatroszać cały silnik?
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

a popsułes sobie sam krecac rozrusznikiem przy zdjetej głowicy i na nie zblokowanych tulejach
ODPOWIEDZ