Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
powazny problem z uszczelką
Moderator: Moderatorzy
powazny problem z uszczelką
przegrzałem silniczek , dostała sie woda do oleju
zrobiłem plan głowicy kupiłem nową uszczelke i niby wszystko ok ale na srodkowych garach mam ciagle cisnienie w granicach 6 bar.
Tłoki z grubsza ni maja za wielkich luzów wiec raczej pierscienie odpadają.\
doj...łem sruby głowicy - nadal zadnej różnicy
urwałem jedna srube zdjolem głowice , ale na uszczelce nie było prawie sladów scisniecia.
Porównałem ze stara uszczelka i jest znacznie cieńsza
Jaka uszczelka (nr katalog lub link intercars) idzie do 5 tki?
czy 2 uszczelki to strasznie dziwny pomysł ?
Co sie moze jeszce dziać z tym silnikiem?
zrobiłem plan głowicy kupiłem nową uszczelke i niby wszystko ok ale na srodkowych garach mam ciagle cisnienie w granicach 6 bar.
Tłoki z grubsza ni maja za wielkich luzów wiec raczej pierscienie odpadają.\
doj...łem sruby głowicy - nadal zadnej różnicy
urwałem jedna srube zdjolem głowice , ale na uszczelce nie było prawie sladów scisniecia.
Porównałem ze stara uszczelka i jest znacznie cieńsza
Jaka uszczelka (nr katalog lub link intercars) idzie do 5 tki?
czy 2 uszczelki to strasznie dziwny pomysł ?
Co sie moze jeszce dziać z tym silnikiem?
Ostatnio zmieniony 21 kwietnia 2009, 08:01 przez Konrad K_2, łącznie zmieniany 1 raz.
są dwie grubości uszczelek to wiem na pewno co do gtt to bardziej trzeba czekać na odpowiedź starych wyjadaczy, a co mogło się jeszcze stać
mogła ci paść płaszczyzna bloku silnika ja kiedyś juz to przerabiałem że dwa razy planowałem głowicę i dupa dopiero po drugim razie ktos podpowiedział żeby sprawdzić blok

-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38