Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.4 mono wtrysk 10/100 dużo za dużo

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

Post autor: wsmpw »

a jeszcze bo mam pompke paliwa od poloneza 1.6 mono nie wiem mi sie wydaje że to żadna różnica..
czy może przewody paliwowe za mały maja przekrój.. :?:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

to jest wtrysk i wazne jest cisnienie paliwa... nie ma to znaczenia w takim silniku... mysle ze nawet wezyk jakis 2mm by wystarczyl ;-) to nie GTT ;-) pomysl ile chwilowo litrow paliwa jest w stanie przepuscic wezyk jaki masz, a ile podaje wtrysk ;-)
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Moim zdaniem przemierz przewody elektryczne czujników aż pod sam komp. Może tam coś siedzi :/
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
wsmpw

Post autor: wsmpw »

wskazania są takie same jak przy samym czujniku na wtyczce od kompa ..
już przeróbka jest na 1/2 drogi do gaźnika
unikorn

Post autor: unikorn »

Lodoo pisze:no to pozostaje podpiecie pod kompa albo test gaznikowy :-D
ja bym nie odpuscil i walczyl do konca zeby to chodzilo tak jak powinno ;-)
Ja też!
wsmpw

Post autor: wsmpw »

tak tak podpiąć pod komputer ale pewnie nitk w okolicy nie ma już do takiego arhaika sprzętu .. a jak będą mieli to pewnie ze 100 za samo podłączenie a gość pewnie nie będzie sie znał i powie że wszystko ok i po co mi ta stracona kasa... już jestem na pół metku . 8-)
unikorn

Post autor: unikorn »

Chodziło mi raczej o walke do końca 8-)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

tzn ?? już mam adapter pod gaźnik zrobiony jutro odpinam zasilanie od kompa i pompke wyciągam i połączam aparat zapołonowy i już..
unikorn

Post autor: unikorn »

no nie ma tak ze sie na Ciebie renata uwziela i na mono nie zagra z nalezytym spalaniem. cos musi byc nie tak, jak nie elektryka to moze mechanika... wiesz ze ja sie nie znam ale na logike... W sumie załozenie gaznika moze byc dobrym testem mechaniki ale zebys sie nie wkopal w chocki klocki z jego (gaźnika) regulacja.
POWODZENIA ;)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

gaźnik dobrze śmigał na silniku 1.1 miał spalanie w granicach 5.5 litra ..
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

a dysze będą pasować z tego gaźnika ?
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
unikorn

Post autor: unikorn »

djmonkey pisze:a dysze będą pasować z tego gaźnika ?

Dysze? Pasować? Do czego?
Sharky
Posty: 53
Rejestracja: 11 marca 2010, 20:11
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: Sharky »

moja 1.4 mono też wychodzi mi 10/100km tylko że mam zaślepioną dziurę od recylkulacji spalin i wydaje mi się że przez to tyle pali ale za to jest trochę mocniejsza.
ach kochana ruda.... :/
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ja też mam żaślepioną dziurę od EGR ... ale nie wydaje mi sie że to powinno tak zwiększyć spalanie..
pozatym już pod maską siedzi 1.7 ;-)
Sharky
Posty: 53
Rejestracja: 11 marca 2010, 20:11
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: Sharky »

troche wbiłem nie w czas :P wychodzi na to że 2l/100km pali więcej pytałem się kumpla (mechanika) i mówił mi że nie powinno wzrosnąć spalanie acz kolwiek nie widzę innej przyczyny jak jest tak to wszystko ok.
ach kochana ruda.... :/
ODPOWIEDZ