Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

problem nie chce mi odpalać

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

żuczek

problem nie chce mi odpalać

Post autor: żuczek »

1.7 mono w ostatnich kilku dniach odpalała idealnie aż tu nagle przestała gadać jak postoi kilka godzin a po nocy to juz wogóle trzega jej zadawkowac strzykawką w kolektor jakis płyn łatwo palny i gada później na tchnięcie :) paliwo zmieniłem filtr paliwa też i nic nie pomogło
wsmpw

Post autor: wsmpw »

pompa paliwa Regulator ciśnienia świece kable..
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

kolego ja tez tak miałe a jak sie okazało ze rozrzad był do wymi
a po wymianie jest ok ;-)






( :-P ;-) jazdy bez małego zbiorniczka do podlewania to nie było mozliwe )
wsmpw

Post autor: wsmpw »

cyklista, ale jak jak zimny to ci nie palił a jak sie rozgrzał to łądnie kręcił??
żuczek

Post autor: żuczek »

napęd rozrzadu wymieniałem dwa miechy temu a wałek taż jest oki bo go wyciągałem jak wymieniałem uszczelniacze zaworowe, świece sa oki bo nowe ,jak krece po nocy a mogę krecić az padnie bateria i nie odpali to świece sa suche raczej coś w zasilaniu paliwem jeszcze zrobie eksperyment i podłączę pompe paliwa na stałe i sprubuje odpalić jak to nie pomoże jak wtedy nie odpali to będzie wiadomo że chyba regulator paliwa wysiadł taka moja koncepcja jak jestem w błędzie to niech ktoś mnie poprawi :)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

a może po wyciągnięciu silnika odwrotnie podłaczyłeś przewody paliwowe?
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

moze byc zle ustawiony rozrzad , lub aparat zapłonu sie przesunoł i niema iskry na swiecy (lub zwarcie w aparacie i iskra idzie w bok a nie na swiece) uszkodzona swieca , umnie rozrzad był o 4 oczka zadaleko i dlatego były takie :oops:
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

wsmpw pisze:cyklista, ale jak jak zimny to ci nie palił a jak sie rozgrzał to łądnie kręcił??


oco chodzi
żuczek

Post autor: żuczek »

oki ustalmy jedno rozrząd odpada bo robiłem kilka miesiecy temu i do tej pory było oki,następna sprawa w 1,7 nie możliwe jest przesunięcie zapłonu bo masz czujnik halla a pod kopułką masz tylko palec na stałe.sprzężanie w cylndrach też w normie



CYKLISTA pytasz sie" o co chodzi" to przeczytaj dokładnie pierwszy post ,auto mi nie odpala tylko i wyłącznie jak jest zimny silnik jak chwile pochodzi jest oki
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

pozycz od gufiego czujnik polozenia walu

on mial ostatnio tez takie przeboje z 1,7 :D
gufner

Post autor: gufner »

Czujnik mozna przecie zmierzyc omomierzem. Ale pozycze naturalnie jesli potrzeba. U mnie bylo proste bo nie mialem iskry i pomogla wymiana modulu. Jesli u ciebie odpala wiec rozumiem ze z wtrysku nie podawana jest waha. Zobacz jak zdejmiesz filtr czy sika ci do kolektora waha podczas zapalania.
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

ja wymieniłe rozrzad i usunołe usterke w aparacie zap (zwarcie było )i renia gada czy jest zimna czy gorąca ( ja mam gaznik)a nie wtrysk a jak masz wtrysk to sprwdz go czy sika równo
a tak na marginesie to ile silników złozyłe to tyle odpaliło z własnego rozrusznika ale kazdy był ustawiany zgodnie ze znakami połozenia jakie są na 1- wale ,2 rozrzad
bont

Post autor: bont »

spróbuj przed odpaleniem ,czyli kręceniem rozrusznikem pare razy przekręcić kluczyk do pozycji zapłon, żeby pompa podala paliwo pare razy, może po prostu pompa pada i za mało paliwa daje. potem pokręć dopiero , ja tak miałem jak miałem mało paliwa ale jak pare rayz robiłem zał -wył kluczykiem a potem odpalałem to na dotyk chwytał.
żuczek

Post autor: żuczek »

no niestety tą metodę spróbowałem juz dawno i nic nie dało
ODPOWIEDZ