Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Woskowanie

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Sweeper

Post autor: Sweeper »

mocy może mieć nawet 20 w...
ważne aby prędkość obrotowa była odpowiednia
kątówka się tylko kręci, a maszyna do polerki wykonuje ruchy rotacyjne - to taka dodatkowa różnica...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

czy mi sie wydaje czy ruchy rotacyjne to wlasnie "kreci sie" :mrgreen:

polerki te takie gowniane robia ruchy oscylacyjne... i dlatego sa gowniane :mrgreen:

przy 20W to bys mogl polerowac patyczkiem do uszu jesli obroty mialyby byc odpowiednie ;-)

porzadna polerka to ma ze 1,5kW minimum...
glock

Post autor: glock »

ale i tak nie ma to jak maszynka pneumatyczna i pasta G3 :D tylko trzeba obficie zakrapiac wodą bo lakierek przypali nawet nie wiadomo kiedy :P
ja jak u siebie polerowałem klape z tyłu i przez przypadek przeleciałem po rejestracji to starło na kancie troche czarnego i odblasku :mrgreen: ale nie wpływa to na komfort jazdy :P
Sweeper pisze:kątówka się tylko kręci, a maszyna do polerki wykonuje ruchy rotacyjne
no i ma się kręcić :mrgreen: a rotacja to inaczej mowiąc obrót, tylko przy kątówce są troszku za wysokie obroty, jak nie masz regulacji i trzeba naprawde uważac i mocno wodą kropic
Sweeper

Post autor: Sweeper »

chodziło o oscylacyjne ruchy ;P
frograjd
Posty: 23
Rejestracja: 14 października 2008, 18:40
Lokalizacja: starachowice-olsztyn

Post autor: frograjd »

Witam i pozdrawiam wszystkich. Polecam pastę G-3 + woda+fleks polerski z odpowiednią końcówką .Rozmawiałem dziś z gościem, który nie jeden samochód już polerował(moją renię też-stała sobię pod chmurką 2 lata i efekt był zajebisty) fleks jak powiedział optymalnie powinien mieć jakieś 1100 obr/min ale trzeba uwarzać na krawędziach bo można sobie szybko lakier zetrzeć. Jak coś to potem możesz przelacieć jeszcze pastą TEMPO a na koniec dać wosk na mokro i gotowe- efekt jest naprawdę widoczny.
Kinga

Post autor: Kinga »

ale leniuchy :P

farecla jest bardzo dobra, ale ja polecam na stary, podniszczony lakier T-Cuta (Carplan - T-cut color fast). Najładniej kryje ryski i nabłyszcza dość typowe lakiery - akurat z efektu u mnie nie byłam zadowolona, ale przetestowano 3 inne auta (bordowe, białe i srebrne) i efekt powalający. Ja polerowałam ręcznie i też się da ;-)
Doskonałe woski robi również sonax, ale to już bezbarwne.
Czego byś nie użył, życzę pięknej odnowy :-D
Mój lakier wyglądał tak (nie było słońca)
Obrazek
Nie polecam maszyny, jeśli ktoś nigdy tego nie robił :-)
ODPOWIEDZ