Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Woskowanie

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

arex2006

Woskowanie

Post autor: arex2006 »

Witam!

Planuję nadać połysk powłoce lakierniczej mojego drugiego dziecka (na razie nie w R5). Nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać. Wiem, że trzeba bardzo dokładnie umyć samochód i równie dokładnie go wysuszyć. Jakich środków chemicznych użyć aby efekt był najlepszy. Ile czasu trzeba na to poświęcić. Chętnie posłucham każdej rady

pozdrawiam
arex2006
el_palindo

Post autor: el_palindo »

http://www.moto.allegro.pl/item45467543 ... ratis.html

http://www.moto.allegro.pl/item44615960 ... ratis.html


wymagają najwięcej pracy ale efekt jest dłuższy
ważne żeby nie nakładać tego na słońcu (ale to teraz nam nie grozi :roll: )
arex2006

Post autor: arex2006 »

no własnie słyszałem że turtle wax jest oki. Różnica w cenie jest znaczna więc pewnie w jakości też. Zastanawiam się co kupić bo docelowo chcę to położyć na Civic'a w metaliku ale kiedyś pewnie też na Renatkę. Z tego co się orientowałem to na metalik i niemetalik stosuje się różne woski
glock

Post autor: glock »

jak masz dostęp do maszyny do polerowania to na stare lakiery najlepiej działa pasta G3 tylko ze musi byc nakładana maszynowo, bo ręcznie cienki efekt jest, jedna tubka wystarcza na 2 samochody, tylko przy nakładaniu z maszyną warto uwazac zeby lakieru nie przypalic, i mozna psiknąc wodą czas od czasu zeby za sucho nie szło:D ja u siebie na R5 zrobiłem polerkę tą pastą to byłem w lekkim szoku ze jeszcze ten samochód moze miec taki ładny lakier :mrgreen:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

tylko że maszyne trza mieć ja miałem troche słabą i cienko jest dopolerowane ...
unikorn

Post autor: unikorn »

Maszynę? Jaką maszynę?!?!? Wiertarka + nasadka + tarcza polerska do nabycia w sieci sklepów castorama. Dostęp do prądu, wody i trochę cierpliwości. Wosku nie powinno się nakładać w ostrym słońcu a po nałożeniu od razu wypolerować. glock, ma 200% racji co do pasty. Usuwa ryski i nierówności idealnie. Można jeszcze papierem 2500 na wodę przelecieć jeśli masz np. bardzo uporczywe zanieczyszczenia ale to już ręcznie. Ja w mojej wypolerowałem tak fabrycznie lakierowany błotnik i wygląda lepiej od reszty auta.
Sweeper

Post autor: Sweeper »

również polecam G3 + maszyna do polerowania
koszt takiego urządzenia nie zrujnuje twojego budżetu - http://www.allegro.pl/item458715209_pol ... lecam.html
ja miałem taką i służyła 5 lat
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

120W - jakies wolne zarty... tym to se mozna wosk polerowac po wyschnieciu miekkim futrem...
moja kątówka boscha 650W + gabka srednio twarda i po 30s maszynka jest tak goraca ze parzy w rece i nie da sie utrzymac :mrgreen: a przy lekkim docisnieciu poprostu zwalnia i praktycznie sie zatryzmuje....
robilem farecla G3 + woda

woda jest konieczna i to nie troszke od czasu do czasu a dosc duzo ;-)
Sweeper

Post autor: Sweeper »

Lodoo pisze:120W - jakies wolne zarty... tym to se mozna wosk polerowac po wyschnieciu miekkim futrem...
marudzisz...
taka polerka daje rady - trzeba robić na 5,6 razy ale mniejsze ryzyko uszkodzenia lakieru przy przegrzaniu
a w drugą stronę łatwo przegiąć
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no jak ktos ma duuuuzo czasu i ierpliwosci to czemu nie... ale nie ma mowy o wypolerowaniu tym auta w 1 dzien :-D
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Lodoo pisze:moja kątówka boscha 650W
jak sama nazwa mówi kontówka masz regulacje obrotów i uzwojenia nie zdąża schładzać a taka polera to ma chyba jakieś tam przełożenie i specjalny jakiś wiatrak co ją schładza...
rocker

Post autor: rocker »

Lodoo pisze:no jak ktos ma duuuuzo czasu i ierpliwosci to czemu nie... ale nie ma mowy o wypolerowaniu tym auta w 1 dzien :-D
Hmmm... da się to zrobić w jeden dzień. Mój braciszek - lakiernik potrafi...
Miał jakąś maszynkę, podłączoną pod wodę ???
Wypolerował i wywoskował w kilka godzin...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

mowie ze nie da sie ta maszynka ktora pokazal sweeper.... czytaj ze zrozumieniem ;-)
pisalem:
Lodoo pisze:no jak ktos ma duuuuzo czasu i ierpliwosci to czemu nie... ale nie ma mowy o wypolerowaniu tym auta w 1 dzien :-D
katowka - ma wiatraczek oczywiscie... i grzeje sie glownie przekladnia a nie silnik... poza tym mniejsze obroty to mniejsza moc a co za tym idzie mniej pradu w uzwojeniach i mniej ciepla wydizelonego.... przelozenie w katowce tez jest nie liche....
rocker

Post autor: rocker »

Upsss...sorki. Rzeczywiście umknęło mi :-(
wsmpw

Post autor: wsmpw »

to w takim razie ile taki maszyner powinien mieć mocy? 8-)
ODPOWIEDZ