Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1,9 TD - 2,2D

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

gajosik

Post autor: gajosik »

troche później niż obiecywałem ale są zdjęcia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

jak będą potrzebne jakieś zdjęcia to piszcie...


Ps. chcieliście miniatury to macie...
Ostatnio zmieniony 2 lutego 2008, 13:25 przez gajosik, łącznie zmieniany 1 raz.
makhi

Post autor: makhi »

pozamieniaj te linki na miniaturki ( klikasz na fotosiku pod danym zdjęciem pobierz pozostałe kody, kopiujesz link miniaturki na forum i wklejasz w poście w miejscu tych linków)
żuczek

Post autor: żuczek »

o wielkie dzięki za foty :mrgreen:
gajosik

Post autor: gajosik »

jak coś będzie niejasne lub będą potrzebne dokładniejsze fotki to piszcie...
Awatar użytkownika
Kniksc
Posty: 169
Rejestracja: 30 stycznia 2009, 18:33
Lokalizacja: £ozina (Wroc³aw)

Post autor: Kniksc »

Tak jak myślałem, pompe wspomagania masz pod alternatorem? i dla tego nie ma tam łapy do silnika tylko jest łapa od góry. Jak możesz to proszę o fotke od strony rozrządu i pompe wspomagania jakby się złapało też byłoby fajnie ;]
gajosik

Post autor: gajosik »

pompa jest dość głęboko, może nie być widoczne na zdjęciach gdzie dokładnie się znajduje, ale postaram się zrobić fotki uwzględniając pompę wspomagania
michal122

Post autor: michal122 »

ciekawe czy nie dałoby sie spasować głowicy z 1.9 td i uturbić silniczek 1.6 :roll:
ponieważ na moje oko to te silniki nie wiele sie różnią a chyba byłoby troszke mniej roboty.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

raczej wiecej.... spasuj ze soba 2 silniki oprocz tego ze i tak caly osrzet trzeba zmieniac....
michal122

Post autor: michal122 »

zależy jakie są między nimi różnice
gajosik

Post autor: gajosik »

jak chcecie sie bawić ze spasowywaniem głowicy z turbodiesla do benzyny to może lepiej kupcie volvo 440 z silnikiem benzynowym 1,7 turbo... będzie taniej niż uturbianie benzynówki głowicą od diesla...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

cos ci sie pomylilo kolego.... ;-) mowa tu o wsadzeni glowicy z 1,9TD do 1,6D

co jak by nie atrzec jest glupim pomyslem, bo duuuuzo prosciej jest przeszczepic caly silnik... po cholere meczyc sie jeszcze z przekladka glowicy.... latwiej wyjac i wsadzic caly silnik... nie mowiac o dobraniu prawidlowej mieszanki - 1,6 potrzebowaloby mniej ropy niz 1,9....
gajosik

Post autor: gajosik »

to rzeczywiście mi sie pomyliło... a co do tego to jest jedna zasadnicza kwestia - na ile różnią się głowice z 1,6d i 1,9td... i czy będą pasować kanały wodne i olejowe...
ODPOWIEDZ