Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Odwieczny problem :( Gaźnik

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

Ciesze się, że poradziłeś sobie z gaźnikiem. Dla potomnych chciałbym coś dodać odnśnie braku reakcji na regulację skłądu mieszanki. Taka sytuacja wystąpi gdy silnik zasysa fałszywe powietrze np. między gaźnikiem a kolektorem. Brak reakcji na regulację oraz brak wolnych obrotw to wtedy standard. :)
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

To pomoże ktoś?
Co zrobić z tym przewodem? Zaślepić czy podpiąć do króćca nad gażnikiem?
Proszę o pomoc.
Chciałbym chwilę pojeździć bez turbiny, gdyż dopiero wymieniałem pierścionki, panewki, uszczelki i chciałem pojeździć na spokojnie aby wszystko się dotarło.
A turbinka czeka sobie w szafie zregenerowana i gotowa do jazdy :).
wsmpw

Post autor: wsmpw »

z tym od sterowania turbiną proponuje zaślepić...
Arti

Post autor: Arti »

Robcio_GTT pisze: Chciałbym chwilę pojeździć bez turbiny, gdyż dopiero wymieniałem pierścionki, panewki, uszczelki i chciałem pojeździć na spokojnie aby wszystko się dotarło.
A turbinka czeka sobie w szafie zregenerowana i gotowa do jazdy :).

trochę nie kumam, ale to moja opinia
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

raczej powinieneś docierać w zestawie...z turbo...
gufner

Post autor: gufner »

Jestem tego samego zdania. Masz GTT i calosc razem z turbinka tworzy to GTT, jak ma to dzialac to jako jedno :) Zrobisz bez turbinki, pdlaczysz ja pozniej i wszytko walnie w dupe.
Ronin317

Post autor: Ronin317 »

Dokladnie, lepiej poskladac w calosc i docierac jezdzac delikatnie, a nie najpierw jedno, pozniej znowy poruszasz montujac turbo itd.
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

moja przez docieranie 1000km była ustawiona na 0.5 bara no i oczywiście jeździłem do 3 tys obr/min. :arrow: dobra czasami jej wstawiłem do 3500 :mrgreen:

ot cały patent na docieranie wg firmy Jacka Kordusa :arrow: znany tuner renault 5
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Witam.
Bardzo cenne uwagi. Chyba faktycznie założę tę turbinę. Bo pojawił się problem.
Po podłączeniu podciśnienia do modułu autko chodzi na wolnych obrotach i na wysokich. A od 2000-4000obr/min dziwnie przerywa. Jakby coś z zapłonem. Wnioskuję że zapłon jest pod turbo, mogę się mylić.
A może wiecie dlaczego moja renata dużo pali? Kurde jeżdżę bez turbinki a wychodzi jakieś 15l/100km!!!
I jak ustawić turbinkę na 0.5bara?
gufner

Post autor: gufner »

Turbine ustawia sie za pomoca WestGate, takie male walcowate cos polaczone bezposrednio z gaznikiem i przyczepione do turbiny. A duzo pali pewnie wlasnie dlatego ze nic nie regulowales. Pamietam jak moja i Wasq palila na dzien dobry 20 hehe :)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie WEST a WASTE - GATE
to nie zachodnia brama :-D
a obejscie spalin "obok" wirnika turbiny czyli "zawor tracenia, pominiecia" czy cos takiego ;-)
gufner

Post autor: gufner »

Oj literowka po piwie :) Czepialski hehehe :P Ale wiadomo o co idzie.
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Witam.
Mam w końcu troszkę wolnego idę montowac turbinę. Mam nadzieję, że nie będzie z tym większego problemu.
Kupiłem jeszcze kopułkę i palec rozdzielacza. No i czekam na zestaw naprawczy do gaźnika i świece.
NArazie poskładam tak i zobaczę co z tego wyjdzie. Jak mi się uda dziś to napiszę jak jest.
Pozdro dla wszystkich GTT :)
Arti

Post autor: Arti »

no i ładnie
czekamy na jakieś wieści
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Witam.
Pojawił się problem : ukręciła się śruba w obudowie turbiny (w kolektorze wydechowym). Jednak się nie poddaje. Zakupiłem potrzebne drobiazgi do uporania się z tym problemem i zaraz idę walczyć :) .
Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych ;) .
ODPOWIEDZ