Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Odwieczny problem :( Gaźnik

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Robcio_GTT

Odwieczny problem :( Gaźnik

Post autor: Robcio_GTT »

Wiem, że pewnie powtarzam temat, ale zaczyna mnie to juz wkurzać :(.
Gaźnik wyczyszczony, memgrany sprawne, śruba regulacji składu mieszanki nowa, a nadal coś jest nie tak.
Mianowicie. Po pierwsze - nie ma reakcji silnika na regulację składem mieszanki.
Po drugie - poczyszczeniu i złożeniu wszystkiego do kupy, silnik odpala po drobnych regulacjach pracuje, i to nawet dobrze. Po małej rundce (ok 1km) silnik się dławi, nie pracuje na wolnych obrotach. Po wyciągnięciu dyszy wolnych obrotów i przeczyszczeniu (gdyż nie wiem czemu jest zabrudzona) jest dobrze. Po kolejnej rundce z powrotem to samo. I tak w kólko. Objawy jakby się zalewał. Ale nie wiem czy tak.
Po trzecie - czasem silnik też się dławi przy zmianie biegów. Pisał ktoś, że to prawdopodobnie pompka przyspieszacza. Ale co z nią zrobić?
Proszę ratujcie. Bo jeszcze trochę i zwariuję ;) . I przy okazji mój tata też :) (cały czas pomaga i nie daje za wygraną).
A może ktoś ma do sprzedania sprawny w 100% gaźnik do GTT?
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

kup sobie inny, ale samochód

ja mam 2 gaźniki i problem jest taki sam...
dałem sobie spokój z wolnymi obrotami , ustawiłem na 1800 i jest gites! :mrgreen:
Arti

Post autor: Arti »

renata pisze:kup sobie inny, ale samochód
no to poradziłeś koledze :mrgreen:
Ty masz zdłubany motor jak ja, a kolega pewnie std
poszperam w gratach, ale boję się, że nie mam w zapasie, bo jeden puściłem...
Ostatnio zmieniony 12 kwietnia 2008, 21:29 przez Arti, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

a przewod od powrotu masz w 100% drozny ??
Arti

Post autor: Arti »

dobre pytanie
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

O to jest sugestia :).
Sprawdzę.
Tak to jest seryjne GTT.
Ronin317

Post autor: Ronin317 »

Widze, ze problem sie powtarza - a lek na niego ma ASO w Krakowie - to jest rozebranie gaznika w czesci pierwsze i skladanie go krok po kroku, jak kaze serwisowka Renault. Dodoatkowo wiem, ze Bibi mial taki problem, ze oprocz gasniecia nie reagowala na regulacje mieszanki i do wymiany byly pewne elementy gaznika, ktorych w zestawie do regeneracji nie ma (nie pamietam juz co to bylo, bo temat byl ponad rok temu).
Ostatnio zmieniony 13 kwietnia 2008, 22:05 przez Ronin317, łącznie zmieniany 1 raz.
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Dzięki Ronin317 :).
Po raz drugi :).
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Mam jeszcze jedno pytanie.
Ten przewód od powrotu to jest ten, który wychodzi na dół od zaworu ciśnieniowego.
Czy jakiś inny?
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

tak ten dolny

jak ci sie nie chce bawic za mocno to odlaczasz ten co masz teraz bierzesz przewod paliwopwy tak z 4 metry podalczasz tam mocujesz wciagasz przewod do auta do banki 5 litrowej i heja na testy :P

aha na dlugie testy nie starczy u mnie butelka 2 litry byla pewlna po jakis 2 minutach postoju na loozie :P
Arti

Post autor: Arti »

na postoju więcej idzie na przewał
jak dajesz w piec to mniej wraca hehe
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

nom tez fakt ale 5 literkow to minimum na takie eksperymenta :P
wsmpw

Post autor: wsmpw »

najlepiej z kimś i kanistrem 20 litrów
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Ok.DZięki za rady.
Jutro popróbuję z tatą.
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Witam ponownie.
Sprawdzone, przewód drożny. Okazało się natomiast że miałem źle podpiętee przewody podciśnienia. Dzięki waszym wskazówkom z innych postów podłączyłłem tak jak ma być.
Nie napisałem że w moim autku jest wyciągnmięta chwilowo turbina.
i tu pojawia się problem a zarazem pytanie. Gdzie podpiąć lub co zrobic z przewodem do sterowania turbiną, tym z gaźnika?
ODPOWIEDZ