
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Odwieczny problem :( Gaźnik
Moderator: Moderatorzy
To pomoże ktoś?
Co zrobić z tym przewodem? Zaślepić czy podpiąć do króćca nad gażnikiem?
Proszę o pomoc.
Chciałbym chwilę pojeździć bez turbiny, gdyż dopiero wymieniałem pierścionki, panewki, uszczelki i chciałem pojeździć na spokojnie aby wszystko się dotarło.
A turbinka czeka sobie w szafie zregenerowana i gotowa do jazdy
.
Co zrobić z tym przewodem? Zaślepić czy podpiąć do króćca nad gażnikiem?
Proszę o pomoc.
Chciałbym chwilę pojeździć bez turbiny, gdyż dopiero wymieniałem pierścionki, panewki, uszczelki i chciałem pojeździć na spokojnie aby wszystko się dotarło.
A turbinka czeka sobie w szafie zregenerowana i gotowa do jazdy

Witam.
Bardzo cenne uwagi. Chyba faktycznie założę tę turbinę. Bo pojawił się problem.
Po podłączeniu podciśnienia do modułu autko chodzi na wolnych obrotach i na wysokich. A od 2000-4000obr/min dziwnie przerywa. Jakby coś z zapłonem. Wnioskuję że zapłon jest pod turbo, mogę się mylić.
A może wiecie dlaczego moja renata dużo pali? Kurde jeżdżę bez turbinki a wychodzi jakieś 15l/100km!!!
I jak ustawić turbinkę na 0.5bara?
Bardzo cenne uwagi. Chyba faktycznie założę tę turbinę. Bo pojawił się problem.
Po podłączeniu podciśnienia do modułu autko chodzi na wolnych obrotach i na wysokich. A od 2000-4000obr/min dziwnie przerywa. Jakby coś z zapłonem. Wnioskuję że zapłon jest pod turbo, mogę się mylić.
A może wiecie dlaczego moja renata dużo pali? Kurde jeżdżę bez turbinki a wychodzi jakieś 15l/100km!!!
I jak ustawić turbinkę na 0.5bara?
Witam.
Mam w końcu troszkę wolnego idę montowac turbinę. Mam nadzieję, że nie będzie z tym większego problemu.
Kupiłem jeszcze kopułkę i palec rozdzielacza. No i czekam na zestaw naprawczy do gaźnika i świece.
NArazie poskładam tak i zobaczę co z tego wyjdzie. Jak mi się uda dziś to napiszę jak jest.
Pozdro dla wszystkich GTT
Mam w końcu troszkę wolnego idę montowac turbinę. Mam nadzieję, że nie będzie z tym większego problemu.
Kupiłem jeszcze kopułkę i palec rozdzielacza. No i czekam na zestaw naprawczy do gaźnika i świece.
NArazie poskładam tak i zobaczę co z tego wyjdzie. Jak mi się uda dziś to napiszę jak jest.
Pozdro dla wszystkich GTT
