Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
spalanie 1.4 mono
Moderator: Moderatorzy
spalanie 1.4 mono
witam mam problem jestem nowy na forum strasznie dużo pali mi 5 i nie równo pracuje na pb a na lpg jest ok zmieniłem przewody świece regulacje zaworów może ktoś miał taką przypadłość lpg jak po mieście to ok 13 na trasie nie wiele mniej pomocy
gaz jest 1 generacji, czyli mieszalnik i wtrysk do filtra powietrza tzn pod niego. szczelność kolektora wydechowego mam sprawdzić? chyba jak by uszczelki nie było pod kolektorem to by w ogóle na gazie nie jeździł a on na gazie super jeździ tylko dużo pali i ma problemy na benzynie
[ Dodano: 28 Luty 2012, 19:01 ]
a jeszcze coś mi przyszło do głowy map sensor chyba tak to się nazywa jak kupiłem był przewód ten od powietrza zatkany śrubką i druga część co do gaźnika dochodzi też zatkana śrubką jak razem złącze to obroty wchodzą na 3tyś obrotów to raz a dwa zerwana linka prędkościomierza ma znaczenie dużego spalania?
[ Dodano: 28 Luty 2012, 19:01 ]
a jeszcze coś mi przyszło do głowy map sensor chyba tak to się nazywa jak kupiłem był przewód ten od powietrza zatkany śrubką i druga część co do gaźnika dochodzi też zatkana śrubką jak razem złącze to obroty wchodzą na 3tyś obrotów to raz a dwa zerwana linka prędkościomierza ma znaczenie dużego spalania?
Po pierwsze należy zapoznać się ze strukturą forum i zadać pytanie w odpowiednim dziale - w tym przypadku części forum poświęconej technice i silnikom - inaczej po prostu pierdolnik się robi i nikt nic nie może znaleźć. Temat przenoszę do odpowiedniego działu.
Po drugie należy poszukać podobnych tematów na forum. Średnio raz na pół roku ktoś wyskakuje z identycznym problemem przy 1.4 mono i tematów z tym związanych jest co najmniej kilka.
Po czwarte jak koledzy już napisali zawsze należy doprowadzić do prawidłowej pracy na benzynie a dopiero później regulować gaz.
I po piąte i tak na 90% winowajcą jest zacięty EGR i cholerna uszczelka POMIĘDZY kolektorami


A mapsensor MUSI być podpięty.
Po drugie należy poszukać podobnych tematów na forum. Średnio raz na pół roku ktoś wyskakuje z identycznym problemem przy 1.4 mono i tematów z tym związanych jest co najmniej kilka.
Po czwarte jak koledzy już napisali zawsze należy doprowadzić do prawidłowej pracy na benzynie a dopiero później regulować gaz.
I po piąte i tak na 90% winowajcą jest zacięty EGR i cholerna uszczelka POMIĘDZY kolektorami



A mapsensor MUSI być podpięty.
Przepraszam jestem tu nowy postaram się dalej ogarniać gdzie pisać.
Jeszcze jeden mankament jak chodzi na benzynie to kopci na czarno i śmierdzi jak spalana benzyna nad płomieniem ognia.
wiec co mam zrobić jak podłącze przewody prawidłowo tzn przewód od map sensora do gaźnika to obroty na benzynie są ponad 3 tyś? trzeba przeczyścić tego egr-a a jak się go w ogóle wyciąga?

wiec co mam zrobić jak podłącze przewody prawidłowo tzn przewód od map sensora do gaźnika to obroty na benzynie są ponad 3 tyś? trzeba przeczyścić tego egr-a a jak się go w ogóle wyciąga?
Map sensor podpięty nie kopci ale obroty na benzynie cały czas gdzieś koło na 3 tyś na gazie jest ok tylko ta benzyna ciągle wysoko chodzi
[ Dodano: 29 Luty 2012, 21:49 ]
jeszcze muszę ta zaślepkę co na zdjęciu jest sprawdzić czy u mnie jest a możecie mi jeszcze rozjaśnić dokładnie do czego służy egr i czy ciężko go wykręcić
[ Dodano: 29 Luty 2012, 21:52 ]
czekałem długo i nie spadają obroty tak jak kolega pisał po podłączeniu mapa wiec trzeba dalej szukać
[ Dodano: 29 Luty 2012, 21:49 ]
jeszcze muszę ta zaślepkę co na zdjęciu jest sprawdzić czy u mnie jest a możecie mi jeszcze rozjaśnić dokładnie do czego służy egr i czy ciężko go wykręcić
[ Dodano: 29 Luty 2012, 21:52 ]
czekałem długo i nie spadają obroty tak jak kolega pisał po podłączeniu mapa wiec trzeba dalej szukać
egr można zaślepić w bardzo łatwy sposób jak ściągasz cały korpus wtryskiwacza i masz dziurę w kształcie elipsy i pośrodku dopływ spalin ja u siebie wkleiłem na głębokość otworu kawałek aluminium i mam spokój. Jako kleju użyłem pasty w tubce 150g. firmy HOLTS FIREGUM
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
podepnę się do tematu u mnie wygląda to następująco, na benzynie w ogóle nie chodzi jeśli uda się zapalić to nie trzyma nawet 1000obr tylko skacze raz 1000 raz 2500 i znów na 1000 niekiedy nawet tak spadnie ze zgaśnie, chodzi jak motopompa pierdzi i w ogóle nie fajnie, dzisiaj jak wracałem z pracy to doszło do tego ze auto zapalało że tak powiem obroty na 2000 pierneło sobie i od razu zgasło, i tak cały czas, jakimś cudem złapało gaz no i wszystko wróciło do normy, nawet próbowałem rozpędzony na trasie przełączyć na benzynę ale objaw był tak jak by nie było w ogóle paliwa i jak pompowałem pedałem to coś tam czasem pruknęło i złapało, wymieniałem kable, kopułkę, palec rozdzielacza no i nadal to samo, panowie co może być bo już nie mam siły do tego autka, silnik oczywiście 1,4 mono.
Trochę od dupy strony zacząłeś wymieniać. Bo skoro na gazie pracuje poprawnie ( tak zrozumiałem ) to podstawowa elektryka musi być sprawna.
Prosty gaz da się wyregulować do niesprawnego układu dolotowego i z wadami typu niesprawna sonda lambda, czujnik temperatury czy czujnik podciśnienia - bo tego nie używa.
Zacznij od sprawdzenia samego wtrysku czy od gazu nie zapieczony a następnie miernikiem czujników i sondy, jak to wykluczysz to popatrz na podciśnienia, jak i to wykluczysz , to zmierz tak profilaktycznie ciśnienie sprężania
a później rozbieraj kolektory i zaślep ten syfny egr.
Prosty gaz da się wyregulować do niesprawnego układu dolotowego i z wadami typu niesprawna sonda lambda, czujnik temperatury czy czujnik podciśnienia - bo tego nie używa.
Zacznij od sprawdzenia samego wtrysku czy od gazu nie zapieczony a następnie miernikiem czujników i sondy, jak to wykluczysz to popatrz na podciśnienia, jak i to wykluczysz , to zmierz tak profilaktycznie ciśnienie sprężania

patrzyłem przedchwilą, bardzo czuć spalinami w komorze silnikowej, słychać syczenie jakieś spróbowałem odpiąć ten przewód podciśnieniowy co idzie od wtrysku do tego jak by silnika krokowego czy jak to się zwie no i obroty od razu wskoczyły na 2000 jak zatykałem go palcem to słychać było zmieniające sie obroty, podpoiłem go z powrotem do tego silniczka obroty spadły do 1000 i skakały i silnik zaczynał się trząść
gaz jaki posiadam to BINGO-M,
gaz jaki posiadam to BINGO-M,