Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
R5 Super silnikC3J 1.4 mono
Moderator: Moderatorzy
R5 Super silnikC3J 1.4 mono
O ile pamiętam był już chyba gdzieś na forum ten temat, ale ciężko go znaleźć,:
Mam więc pytanie:
Który cylinder jest pierwszy ( od sprzęgła, czy od rozrządu), chodzi mi o konkretna odpowiedź.
Oraz jak przystawić zapłon, jeśli jest to oczywiści możliwe ?
Mam więc pytanie:
Który cylinder jest pierwszy ( od sprzęgła, czy od rozrządu), chodzi mi o konkretna odpowiedź.
Oraz jak przystawić zapłon, jeśli jest to oczywiści możliwe ?
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Podepnę się tutaj, bo nie chce nowego tematu zakładać.
Mianowicie studiuję serwisówkę i zauważyłem, że C3J były w 2 pojemnościach: 1390 i 1397. W większości katalogów części oczywiście jest 1397cm3. Ja mam 1390cm3 (BRIEF).
Mam pytanie: Czy uszczelka pod głowicę w każdym C3J jest identyczna bez względu na pojemność? Jak z tłokami i tulejami cylindrowymi? Ta różnica 7cm3 z czego wynika? Inny skok korbowodu?
Mianowicie studiuję serwisówkę i zauważyłem, że C3J były w 2 pojemnościach: 1390 i 1397. W większości katalogów części oczywiście jest 1397cm3. Ja mam 1390cm3 (BRIEF).
Mam pytanie: Czy uszczelka pod głowicę w każdym C3J jest identyczna bez względu na pojemność? Jak z tłokami i tulejami cylindrowymi? Ta różnica 7cm3 z czego wynika? Inny skok korbowodu?