Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

R5 Super silnikC3J 1.4 mono

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

ochotnik

R5 Super silnikC3J 1.4 mono

Post autor: ochotnik »

O ile pamiętam był już chyba gdzieś na forum ten temat, ale ciężko go znaleźć,:
Mam więc pytanie:
Który cylinder jest pierwszy ( od sprzęgła, czy od rozrządu), chodzi mi o konkretna odpowiedź.
Oraz jak przystawić zapłon, jeśli jest to oczywiści możliwe ?
carmaker

Post autor: carmaker »

pierwszy ZAWSZE od rozrządu ,aparat zapłonowy jest zazwyczaj regulowany... :]
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

W C3J z zapłonem nic nie zrobisz ;)
Nie ma możliwości regulacji.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Jak źle pracuje to coś musi być uwalone lub ewentualnie jakaś nieszczelność.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

wg mnie kable pozamieniane
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Jeżeli kable pozamieniane, to nie odpali samochodu, a jakie objawy dokł. są???
ochotnik

Post autor: ochotnik »

Są za szybkie wolne obroty, powymieniane są uszczelki, reszta tzn. silniczek krokowy działa itd. , może to termistor, nie mam możliwości sprawdzenia.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Hehe - za szybkie wolne obroty :)
Kolego, toż to standardowe uszkodzenie w 1.4 mono :)
Zerknij na forum, opisywałem to już tyle razy włącznie ze zdjęciami .... magiczna uszczelka POMIĘDZY kolektorami lub/i uwalony EGR
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

pierwszy ZAWSZE od rozrządu
Może się mylę, ale w Reno 1 cylinder jest od koła zamachowego :>
carmaker

Post autor: carmaker »

faktycznie w renault pierwszy od koła zamachowego :szok: ale całe życie człowiek sie uczy...
dredzioch1
Posty: 645
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Podepnę się tutaj, bo nie chce nowego tematu zakładać.
Mianowicie studiuję serwisówkę i zauważyłem, że C3J były w 2 pojemnościach: 1390 i 1397. W większości katalogów części oczywiście jest 1397cm3. Ja mam 1390cm3 (BRIEF).
Mam pytanie: Czy uszczelka pod głowicę w każdym C3J jest identyczna bez względu na pojemność? Jak z tłokami i tulejami cylindrowymi? Ta różnica 7cm3 z czego wynika? Inny skok korbowodu?
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Różnica wynika z papierków :)
Przy prawidłowych dokumentach C3J czyli silniki z wtryskiem pojemność jest podawana 1390, przy gaźnikowcach 1397 C1J, C2J.
vino1986

Post autor: vino1986 »

ja zawsze i tak biore na wzor stara zeby nowa dobrac...
ODPOWIEDZ