Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

regulator ciśnienia paliwa tjuningowany

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Konrad K_2

regulator ciśnienia paliwa tjuningowany

Post autor: Konrad K_2 »

w gtt regulaator cisnienia paliwa sterowany jest cisnieniem dolotu jest dla niego jakis zamiennik

np http://allegro.pl/item1069689139_regula ... y_cnr.html

tylko jeslitak to jak jest sterowany i czy stałe cisnienie załatwia sprawe
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

nikt nie wie?
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

pamietam ze kiedys przerabialem taki pomysl jak mialem kupci orginalny regualtor z ASO

dzwon do Kidzia www.re5pect.pl mysle ze Ci doradzi podpowie
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

ile powinna dawać orginalna pompa i ie powinno byc za regulatorem (ciśnienie)
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1203
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

Pompa powinna dawać ciśnienie 2,5 at i mieć wydajność 60l/h.
Ciśnienie paliwa podawanego na gaźnik jest zależne od ciśnienia doładowania - i tym zajmuje się regulator ciśnienia paliwa.
Ściągnij serwisówkę i w zakładce 13 FUEL SYSTEM na pierwszym miejscu jest "Fuel pressure", gdzie masz opisaną metodę kontroli ciśnienia paliwa dla silnika C1J Turbo.


Pozdrawiam TQT
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

cisnienie na pompie 0,1 bar i co ciekawe pompa nie jest uszkodzona , widać Gufner pomylił sie w doborze pompy a ja tego nie sprawdziłem no wiec teraz poszukuje jakiejs odpowiedniej pompy montowanej na przewodzie paliwowym i zobaczymy co dalej sie wysypie :-)
gufner

Post autor: gufner »

Dziwne, ponieważ takie pompy zasilały moją jak i Wasq turbawkę. Te o 2,5bara były montowane jak pamiętam w 1.7 a nie w 1.4GTT. Po zamontowaniu tej mocniejszej pompy do Wasq rozpieprzyło mu gaźnik, bo okazało się że regulator ciśnienia nie dał rady z tak dużym ciśnieniem i wszystko przepuścił na gaźnik. Jednak mam nadzieję że się pomylilem :) rozwiązałoby to masę problemów.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

nie rozpieprzylo a zaczelo sie przelewac ale to byla wtedy wina regulatora ze byl spieprzony i zapchany pworot do baku
Maolat

Post autor: Maolat »

wzmocnione pompy (UK) mialy okolo -2- bary a seryjne kolo 1.5 jak sie nie myle. Glowy nie dam
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

no to poprosze o konkret , jak wydajna pompe włożyc
ODPOWIEDZ