Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
regulator ciśnienia paliwa tjuningowany
Moderator: Moderatorzy
regulator ciśnienia paliwa tjuningowany
w gtt regulaator cisnienia paliwa sterowany jest cisnieniem dolotu jest dla niego jakis zamiennik
np http://allegro.pl/item1069689139_regula ... y_cnr.html
tylko jeslitak to jak jest sterowany i czy stałe cisnienie załatwia sprawe
np http://allegro.pl/item1069689139_regula ... y_cnr.html
tylko jeslitak to jak jest sterowany i czy stałe cisnienie załatwia sprawe
pamietam ze kiedys przerabialem taki pomysl jak mialem kupci orginalny regualtor z ASO
dzwon do Kidzia www.re5pect.pl mysle ze Ci doradzi podpowie
dzwon do Kidzia www.re5pect.pl mysle ze Ci doradzi podpowie
Pompa powinna dawać ciśnienie 2,5 at i mieć wydajność 60l/h.
Ciśnienie paliwa podawanego na gaźnik jest zależne od ciśnienia doładowania - i tym zajmuje się regulator ciśnienia paliwa.
Ściągnij serwisówkę i w zakładce 13 FUEL SYSTEM na pierwszym miejscu jest "Fuel pressure", gdzie masz opisaną metodę kontroli ciśnienia paliwa dla silnika C1J Turbo.
Pozdrawiam TQT
Ciśnienie paliwa podawanego na gaźnik jest zależne od ciśnienia doładowania - i tym zajmuje się regulator ciśnienia paliwa.
Ściągnij serwisówkę i w zakładce 13 FUEL SYSTEM na pierwszym miejscu jest "Fuel pressure", gdzie masz opisaną metodę kontroli ciśnienia paliwa dla silnika C1J Turbo.
Pozdrawiam TQT
Dziwne, ponieważ takie pompy zasilały moją jak i Wasq turbawkę. Te o 2,5bara były montowane jak pamiętam w 1.7 a nie w 1.4GTT. Po zamontowaniu tej mocniejszej pompy do Wasq rozpieprzyło mu gaźnik, bo okazało się że regulator ciśnienia nie dał rady z tak dużym ciśnieniem i wszystko przepuścił na gaźnik. Jednak mam nadzieję że się pomylilem
rozwiązałoby to masę problemów.
