Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
zawory-jakie luzy
Moderator: Moderatorzy
zawory-jakie luzy
Może temat nie dotyczy piątala ale zapytać można, a na forum i tak znajdzie się kilka podobnych silników.
Mam F3R 2.0 8v sprawdzałem dzisiaj luzy i co mnie zdziwiło to to że szczeliny są za małe.
Na chłopski rozum to powinny się wytrzeć raczej.
I teraz pytanie czy przy LPG ustawia się inne szczeliny(gdzieś to czytałem ale nie mogę znaleźć ponownie)?
Obecnie mam wartości:
1. W 0,30 ; D 0,15
2. W 0,25 ; D 0,20
3. W 0,25 ; D 0,20
4. W 0,35 ; D 0,15
Wedle ustawień producenta powinny być na wylocie 0,40 a dolocie 0,20.
Jeszcze jedna ciekawostka to taka, że z zaworów dochodzi stukot co by oznaczało że szczeliny są za duże.
Co myślicie o regulacji? Ustawienia fabryczne czy inne?
Mam F3R 2.0 8v sprawdzałem dzisiaj luzy i co mnie zdziwiło to to że szczeliny są za małe.
Na chłopski rozum to powinny się wytrzeć raczej.
I teraz pytanie czy przy LPG ustawia się inne szczeliny(gdzieś to czytałem ale nie mogę znaleźć ponownie)?
Obecnie mam wartości:
1. W 0,30 ; D 0,15
2. W 0,25 ; D 0,20
3. W 0,25 ; D 0,20
4. W 0,35 ; D 0,15
Wedle ustawień producenta powinny być na wylocie 0,40 a dolocie 0,20.
Jeszcze jedna ciekawostka to taka, że z zaworów dochodzi stukot co by oznaczało że szczeliny są za duże.
Co myślicie o regulacji? Ustawienia fabryczne czy inne?
kazdy mech mający trochę pojęcia powtarza przynajmniej z tych z którymi ja mam doczynienia luz zaworowy sprawdza na letnim silniku nigdy na zimnym, za mały luz zaworowy też może powodowac klepanie druga sprawa jeśli masz zalany mobil albo castrol to klepanie jest raczej normalne a juz szczególnie gdy przejechałes na nim powyzej 5 tyś i to jest wniosek z własnego doswiadczenia
ale to i tak na zimnym silniku powinny być większe luzy niż na ciepłym.
czyli teraz do jakich wartości trzeba je regulować. poczekam jeszcze na inne opinie a w między czasie poszukam mikrometramarcjanin pisze:według AutoDaty luzy mają być tak jak piszesz,na zimnym silniku, niekoniecznie przy -20 st., a luz zmniejsza się bo gniazda zaworowe się zużywają "wyklepują" i zawory wchodzą głębiej w głowicę
tel. 694-451-356

