Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

inna cewka w gtt

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Konrad K_2

inna cewka w gtt

Post autor: Konrad K_2 »

czy gtt ruszy z taską cewka czy tylko ta podcisnieniowa?

http://www.allegro.pl/item944593264_ren ... onowa.html
vino1986

Post autor: vino1986 »

ja obstawiam ze nie...
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

chodzi ci o samą cewkę czy o moduł bo to 2 różne rzeczy . samiutkie cewki można wymienić, chodzą po 60 zeta ostatnio u siebie wymieniałem bo było przebicie :/ moduł raczej nie inny kąt wyprzedzenia zapłonu itp.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

o moduł oczywiscie mi chodziło bo mój jest juz mocno zużyty
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Ja się bym spytał jaki numer, model i sprawdziłbym na necie kąty wyprzedzenia zapłonu itp dla tego modułu i porównałbym z tym co masz . Ale raczej wątpię żeby podpasował
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ruszyć - ruszy, ale poprawnie pracować nie będzie...
carmaker

Post autor: carmaker »

gwoli ścisłości do gtt potrzebujesz renixa o oznaczeniu RE218 lub 219 jak dobrze pamiętam hmm o co chodzi z tym zuzyciem modułu?Tam sie nic nie wyciera :P
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

carmaker pisze:gwoli ścisłości do gtt potrzebujesz renixa o oznaczeniu RE218 lub 219 jak dobrze pamiętam hmm o co chodzi z tym zuzyciem modułu?Tam sie nic nie wyciera :P
chyba chciałeś napisać RE208 i RE209

http://www.cgbmotorsport.net/aei-ecu-ec ... -279-p.asp
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

jedyne co to membrana od podciśnienia mogła się wyrobić i przetrzeć i tyle inaczej jest tam tylko elektronika
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

lodoo pisze:ruszyć - ruszy, ale poprawnie pracować nie będzie...
Potwierdzam :lol:
Przez dłuższy czas nie wiedziałem co jest nie tak, a miałem założony Re254.
Tylko Re208 lub 209 :P
carmaker

Post autor: carmaker »

nikos pisze:chyba chciałeś napisać RE208 i RE209
tak chciałem napisac ale jak widać za dużo cholesterolu :stres:
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

krysiun pisze:jedyne co to membrana od podciśnienia mogła się wyrobić i przetrzeć i tyle inaczej jest tam tylko elektronika

w module elektronicznym w podciśnieniu nie ma membrany tylko czujnik tensometryczny
Maolat

Post autor: Maolat »

ale membrana tam jest , naprawialem cewke pare razy (urwany trzpień) i widzialem na wlasne oczy :>
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

Maolat pisze:ale membrana tam jest , naprawialem cewke pare razy (urwany trzpień) i widzialem na wlasne oczy :>
a rozbierałeś czujnik podciśnienia? Bo ja jak to rozbierałem to w obudowie podciśnienia był właśnie czujnik tensometryczny który zamienia ciśnienie na impulsy elektryczne i był on w kształcie walca, a do płytki z elektroniką był połączony dwoma cieniutkimi drucikami, jak dobrze pamietam to był chyba moduł RE227. A może były poprostu stosowane różne rozwiązania.
Maolat

Post autor: Maolat »

ja robilem re209 i chyba to byl RE257, mozliwe ze byly ale nie jestem tego w stanie stwierdzic.
ODPOWIEDZ