Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Zwiększenie mocy seryjnego sinika

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

dw998
Posty: 16
Rejestracja: 22 lutego 2010, 12:28

Zwiększenie mocy seryjnego sinika

Post autor: dw998 »

Witam.
Szukałem ale nic nie znalazłem o podobnej tematyce.
Zależy mi na zwiększeniu mocy seryjnego silnika C3J tylko nie wiem za bardzo jak...
-na pewno okład dolotowy i wylotowy
ale przecież to nie wszystko więc prosił bym o pomoc.
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

Najszybciej będzie wywalić wtrysk i zapodać gaźnik.
dw998
Posty: 16
Rejestracja: 22 lutego 2010, 12:28

Post autor: dw998 »

Hmn da się tak ? :mysli:
corey16

Post autor: corey16 »

maciek od iwony pisze:Najszybciej będzie wywalić wtrysk i zapodać gaźnik.
zawszę myślałem że na wtrysku ma więcej niż na gaźniku
Karol

Post autor: Karol »

wtrysk oszczędza paliwo a gaźnik leje ile wlezie dzięki czemu więcej mocy ma :]

da sie jak najbardziej, sam coś kiedyś takiego robiłem ;) najlepiej od razu zrobić na gaźniku webera ;)
a do takiej zabawy potrzebujesz gaźnik, kolektor ssący i wydechowy, pompa paliwa mechaniczna i puszka filtra ;) a i jeszcze moduł z pompką przyspieszacza :okok:
podłączenie jest już banalnie proste :)
jak dobrze się orientuje to masz po tym zabiegu ok 75-80km :mysli:
a i jeszcze katalizatora wywalasz :lol:

jakbyś czegoś nie wiedział a będziesz chciał się tym bawić to pisz :lol:
marcjanin

Post autor: marcjanin »

Do tego planowanie głowicy, żeby zmniejszyć komorę spalania= zwiększyć stopień sprężania i ostrzejszy wałek rozrządu, no i odelżenie koła zamachowego, mocy nie zwiększy ale dynamikę silnika na pewno
albo w hard wersji pssssstmaszynu możesz założyć ;P
Karol

Post autor: Karol »

ja tam nie planowałem głowicy i nie zmieniałem wałka:P
taniej to już wsadzić 1,7 mpi 97KM z którego tez można wyciągnąć 107KM
carmaker

Post autor: carmaker »

to co wyżej plus obróbka kanałów ssących i wydechowych ,ścięte prowadnice zaworowe ,większe zawory i gniazda,wyważenie układu korbowo tłokowego i sto tysięcy innych możliwości tyle ze swap na większy silnik i tak bedzie lepszym rozwiązaniem ;)
Rooster

Post autor: Rooster »

jeszcze jest opcja... tylko nie do końca wiem jak to się robi w silnikach samochodowych, szczególnie benzynowych, bo kuzyn to robił w Sierce 2.3D, ja to robiłem na motorynce - gaźnik, albo wtrysk ustawić żeby więcej zupy podawał... Co prawda więcej palić będzie więcej, ale o ile to zależy ile mu podasz, i pytanie czy się dławić nie będzie...

Kuzyn z vmaxa 150 wyciągnął 190km/h, przy czym 2,3D z 8litrów/100 wskoczył na 10,5...

Tylko rozmawiałem o tym patencie, ale nie byłem świadkiem żadnej jazdy ani żadnego zabiegu... Sorry jeśli wprowadzam w błąd, ale mówię, moją radę brać trzeba na poprawkę, ja tylko potrafię podkręcać silniki Jawki i Rometa.
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

Karol pisze:taniej to już wsadzić 1,7 mpi
Pełen opis znajdziesz na forum :okok:
Karol

Post autor: Karol »

rooster, to nie jest takie hop siup. Nie możesz podać więcej samej zupy bo będzie za bogata mieszanka.
jak więcej zupy to i więcej musi być powietrza, inny kąt zapłonu i wiele innych pierdół

jeżeli masz 1,4 i dostęp do części tanio to możesz zamontować gaźnik (mam pompe paliwa jakby co :P ), jeżeli nie masz to polecam 1,7 mpi i bez zabawy w podnoszenie mocy masz 100KM

no chyba ze mierzysz w coś więcej niż tylko 100KM :dokuczacz:

oczywiście jeszcze bez większych problemów możesz wsadzić1,8 16v z r19 lub 1,7 turbo z volvo 440, oba silniki mają podobną moc choć te 1,7 turbo można troche podkręcić ale oczywiście z umiarem żeby nie przesadzić :szok: bo może być buuum :lol:
vino1986

Post autor: vino1986 »

szybka i skuteczna opcja gdzie koszta rownaja sie zeru to jest przyspieszenie delikatne zaplonu... jednak trzeba uwazac zeby nie przesadzic bo silnik moze mocy straci i mozna silnik uszkodzic... ale lekki obrocik aparatem tez moze kapke mocy dodac... :P

a jezeli chodzi o wiekszy zabieg to wywal ssacy i wstaw wlasnej produkcji z gaznikami z motocykla jakiegos 4 gaznikowego... :lol:
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

No można też 2 samochodowe też buta będzie miał :)
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Karol

Post autor: Karol »

przy mono nie zmienisz zapłonu na aparacie bo nie ma tam takiej opcji, jedynie to pozostaje grzebanie w kompie a to jest juz raczej nie opłacalne
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ecumaster :d ale zawsze można przestawić czujnik położenia wału :mysli:
ODPOWIEDZ