Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Zwiększenie mocy seryjnego sinika
Moderator: Moderatorzy
Zwiększenie mocy seryjnego sinika
Witam.
Szukałem ale nic nie znalazłem o podobnej tematyce.
Zależy mi na zwiększeniu mocy seryjnego silnika C3J tylko nie wiem za bardzo jak...
-na pewno okład dolotowy i wylotowy
ale przecież to nie wszystko więc prosił bym o pomoc.
Szukałem ale nic nie znalazłem o podobnej tematyce.
Zależy mi na zwiększeniu mocy seryjnego silnika C3J tylko nie wiem za bardzo jak...
-na pewno okład dolotowy i wylotowy
ale przecież to nie wszystko więc prosił bym o pomoc.
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
wtrysk oszczędza paliwo a gaźnik leje ile wlezie dzięki czemu więcej mocy ma ![:]](./images/smilies/yeah.png)
da sie jak najbardziej, sam coś kiedyś takiego robiłem
najlepiej od razu zrobić na gaźniku webera 
a do takiej zabawy potrzebujesz gaźnik, kolektor ssący i wydechowy, pompa paliwa mechaniczna i puszka filtra
a i jeszcze moduł z pompką przyspieszacza
podłączenie jest już banalnie proste
jak dobrze się orientuje to masz po tym zabiegu ok 75-80km
a i jeszcze katalizatora wywalasz
jakbyś czegoś nie wiedział a będziesz chciał się tym bawić to pisz
![:]](./images/smilies/yeah.png)
da sie jak najbardziej, sam coś kiedyś takiego robiłem


a do takiej zabawy potrzebujesz gaźnik, kolektor ssący i wydechowy, pompa paliwa mechaniczna i puszka filtra


podłączenie jest już banalnie proste

jak dobrze się orientuje to masz po tym zabiegu ok 75-80km

a i jeszcze katalizatora wywalasz

jakbyś czegoś nie wiedział a będziesz chciał się tym bawić to pisz

jeszcze jest opcja... tylko nie do końca wiem jak to się robi w silnikach samochodowych, szczególnie benzynowych, bo kuzyn to robił w Sierce 2.3D, ja to robiłem na motorynce - gaźnik, albo wtrysk ustawić żeby więcej zupy podawał... Co prawda więcej palić będzie więcej, ale o ile to zależy ile mu podasz, i pytanie czy się dławić nie będzie...
Kuzyn z vmaxa 150 wyciągnął 190km/h, przy czym 2,3D z 8litrów/100 wskoczył na 10,5...
Tylko rozmawiałem o tym patencie, ale nie byłem świadkiem żadnej jazdy ani żadnego zabiegu... Sorry jeśli wprowadzam w błąd, ale mówię, moją radę brać trzeba na poprawkę, ja tylko potrafię podkręcać silniki Jawki i Rometa.
Kuzyn z vmaxa 150 wyciągnął 190km/h, przy czym 2,3D z 8litrów/100 wskoczył na 10,5...
Tylko rozmawiałem o tym patencie, ale nie byłem świadkiem żadnej jazdy ani żadnego zabiegu... Sorry jeśli wprowadzam w błąd, ale mówię, moją radę brać trzeba na poprawkę, ja tylko potrafię podkręcać silniki Jawki i Rometa.
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
rooster, to nie jest takie hop siup. Nie możesz podać więcej samej zupy bo będzie za bogata mieszanka.
jak więcej zupy to i więcej musi być powietrza, inny kąt zapłonu i wiele innych pierdół
jeżeli masz 1,4 i dostęp do części tanio to możesz zamontować gaźnik (mam pompe paliwa jakby co
), jeżeli nie masz to polecam 1,7 mpi i bez zabawy w podnoszenie mocy masz 100KM
no chyba ze mierzysz w coś więcej niż tylko 100KM
oczywiście jeszcze bez większych problemów możesz wsadzić1,8 16v z r19 lub 1,7 turbo z volvo 440, oba silniki mają podobną moc choć te 1,7 turbo można troche podkręcić ale oczywiście z umiarem żeby nie przesadzić
bo może być buuum 
jak więcej zupy to i więcej musi być powietrza, inny kąt zapłonu i wiele innych pierdół
jeżeli masz 1,4 i dostęp do części tanio to możesz zamontować gaźnik (mam pompe paliwa jakby co

no chyba ze mierzysz w coś więcej niż tylko 100KM

oczywiście jeszcze bez większych problemów możesz wsadzić1,8 16v z r19 lub 1,7 turbo z volvo 440, oba silniki mają podobną moc choć te 1,7 turbo można troche podkręcić ale oczywiście z umiarem żeby nie przesadzić


szybka i skuteczna opcja gdzie koszta rownaja sie zeru to jest przyspieszenie delikatne zaplonu... jednak trzeba uwazac zeby nie przesadzic bo silnik moze mocy straci i mozna silnik uszkodzic... ale lekki obrocik aparatem tez moze kapke mocy dodac...
a jezeli chodzi o wiekszy zabieg to wywal ssacy i wstaw wlasnej produkcji z gaznikami z motocykla jakiegos 4 gaznikowego...

a jezeli chodzi o wiekszy zabieg to wywal ssacy i wstaw wlasnej produkcji z gaznikami z motocykla jakiegos 4 gaznikowego...
