Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
problem z odpalaniem 5 !
Moderator: Moderatorzy
problem z odpalaniem 5 !
witam, proszę o pomoc. moja 5 ma silnik o pojemności 1.4 na monowtrysku. na zimnym silniku są problemy z odpalaniem. kiedy się rozgrzeje, pracuje normalnie, obroty są równe. świece są nowe, filtr powietrza również. byłem u mechanika na komputerze. stwierdził uszkodzenie sondy lambda. zamontowałem inną sondę i sytuacja jest bez zmian. jaka może być przyczyna?
Re: problem z odpalaniem 5 !
Zacznij od przywitania sie w odpowiednim dziale forum.
Napisz czy auto masz juz jakis czas, czy dopiero kupiles.
Jak niedawno kupione to zaczal bym od regulacji zaworow, a po tym zbadanie cisnienia na cylindrach.
Jak wynik bedzie pozytywny, to mozna dalej szukac. Jak juz odpali i sie nagrzeje to obroty sa rowne, nie faluja, nie sa podwyzszone?
Przerwa na swiecach dobra, i czy swiece odpowiednie (w mono sa inne niz dla wersji gaznikowej) ?
Kable WN w dobrym stanie, przebic nie maja?
Czy po wylaczeniu silnika slychac terkotanie silnika krokowego?
Napisz czy auto masz juz jakis czas, czy dopiero kupiles.
Jak niedawno kupione to zaczal bym od regulacji zaworow, a po tym zbadanie cisnienia na cylindrach.
Jak wynik bedzie pozytywny, to mozna dalej szukac. Jak juz odpali i sie nagrzeje to obroty sa rowne, nie faluja, nie sa podwyzszone?
Przerwa na swiecach dobra, i czy swiece odpowiednie (w mono sa inne niz dla wersji gaznikowej) ?
Kable WN w dobrym stanie, przebic nie maja?
Czy po wylaczeniu silnika slychac terkotanie silnika krokowego?
Re: problem z odpalaniem 5 !
auto kupiłem pół roku temu. świece są od tego modelu silnika.po wyłączeniu silnika slychać silnik krokowy.na ciepłym silniku wszystko jest ok.problem występuje tylko na zimnym silniku,np po nocy.tommies pisze:Zacznij od przywitania sie w odpowiednim dziale forum.
Napisz czy auto masz juz jakis czas, czy dopiero kupiles.
Jak niedawno kupione to zaczal bym od regulacji zaworow, a po tym zbadanie cisnienia na cylindrach.
Jak wynik bedzie pozytywny, to mozna dalej szukac. Jak juz odpali i sie nagrzeje to obroty sa rowne, nie faluja, nie sa podwyzszone?
Przerwa na swiecach dobra, i czy swiece odpowiednie (w mono sa inne niz dla wersji gaznikowej) ?
Kable WN w dobrym stanie, przebic nie maja?
Czy po wylaczeniu silnika slychac terkotanie silnika krokowego?
no sam pomyśl...
- masz problem ze wskazaniem temperatury na zegarach - chyba nie...... hmmm... to nie ten czujnik...
- termowłącznik wentylatora?... no też nie bo auto nie hcce odpalić a nie włączać wentylatora...
- czujnik powietrza zasysanego?... hmmm a co to ma do rzeczy w tym przypadku (j.w.)
- został 1 ... kurcze - to chyba ten! Tak! To na pewno czujnik temperatury silnika, z którego korzysta komputer wtrysku! On może mieć znaczenie, bo na jego podstawie, komputer zwiększa ilość paliwa przy zimnym silniku...

- masz problem ze wskazaniem temperatury na zegarach - chyba nie...... hmmm... to nie ten czujnik...
- termowłącznik wentylatora?... no też nie bo auto nie hcce odpalić a nie włączać wentylatora...
- czujnik powietrza zasysanego?... hmmm a co to ma do rzeczy w tym przypadku (j.w.)
- został 1 ... kurcze - to chyba ten! Tak! To na pewno czujnik temperatury silnika, z którego korzysta komputer wtrysku! On może mieć znaczenie, bo na jego podstawie, komputer zwiększa ilość paliwa przy zimnym silniku...



w porządku ,ale w którym miejscu jest ten czujnik?Lodoo pisze:no sam pomyśl...
- masz problem ze wskazaniem temperatury na zegarach - chyba nie...... hmmm... to nie ten czujnik...
- termowłącznik wentylatora?... no też nie bo auto nie hcce odpalić a nie włączać wentylatora...
- czujnik powietrza zasysanego?... hmmm a co to ma do rzeczy w tym przypadku (j.w.)
- został 1 ... kurcze - to chyba ten! Tak! To na pewno czujnik temperatury silnika, z którego korzysta komputer wtrysku! On może mieć znaczenie, bo na jego podstawie, komputer zwiększa ilość paliwa przy zimnym silniku...
![]()
![]()