Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

problem z odpaleniem silnika help

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

problem z odpaleniem silnika help

Post autor: 76stitch »

mam problem z moją byłą piątka jak w temacie objawy rozrusznik kręci, nowe przewody wys. napięcia kopułka nowa palec nowy, świece nówki NGK moduł sprawdzony, czujnik położenia wału też, zastanawia mnie tylko to że jak ją odpalę z po pychu i pochodzi chwilkę i silnik się lekko rozgrzeje to pali. bardzo pilnie potrzebuję pomocy
wsmpw

Post autor: wsmpw »

gażnik wtrysk?
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

gaźnik musi być ok. bo jak pisałem jak go się pchnie to pali
wsmpw

Post autor: wsmpw »

może pompka podciśnieniowa
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

podstawiałem od Piotrka z 5 dzisiaj i nie jest to

tak mi przyszło do głowy może na zimnym silniku rozrusznik za mało energicznie kręci
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

ja tez mam to samo ze swoja R5 (1.1gaznik) wszystko jest dobrze a ona niechce odpalic ale jak odkrece swiece to sa mokre i co moze byc /a odpalała bez niczego ;-( :?:
rocker

Post autor: rocker »

Mało prądu :?: Spróbuj inne ako :?:
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

fakt aku nie sprawdzaliśmy. ale rozrusznik nie miał problemu z kręceniem.
ma ktoś jakieś pomysły jeszcze bo jak nie to do gazownika chyba trzeba będzie pojechać. zastanawiające jest też to że jak się rozgrzeje to potem nie ma problemu
tel. 694-451-356
Obrazek
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Piotrek pisze:do gazownika chyba trzeba będzie pojechać.
to w gazie jest?
Qucor

Post autor: Qucor »

wsmpw pisze:
Piotrek pisze:do gazownika chyba trzeba będzie pojechać.
to w gazie jest?
Czytaj ze zrozumieniem...
stitch pisze:mam problem z moją byłą piątka
Jak nie jak tak :lol:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Qucor pisze:wsmpw napisał/a:
Piotrek napisał/a:
do gazownika chyba trzeba będzie pojechać.
to w gazie jest?


Czytaj ze zrozumieniem...
jakbym miał czytać ze zrozumieniem to tak samo bym napisał jesli już coś to do gaźnikowca... a nie gazownika...
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

na benzynie pali podobnie szlak mnie trafia po niedzieli ciągnę ją do mechanika niech się on teraz głowi
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

gazownik =się gość od gazu
ale skoro na paliwie tak samo to gdzieś indziej tkwi problem.
może nie chce żeby twoja siostra nią jeździła, jak ty zaczniesz to zacznie jeździć jak należy
tel. 694-451-356
Obrazek
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

możne to śmieszne ale pogadałem z maleństwem umyłem jak się patrzy i zaczęła lepiej palić na gazie nie ma jakiś rewelacji a za to na benzynie daje radę ach te Francuzki potrzebują męskiej reki i czułości ;-) zobaczę może i z siostrą teraz się dogada
jjmag

Post autor: jjmag »

Sie masz Sticz mam radę bez gazownika jeśli masz chęć to co nieco ci podpowiem co do gazu dłubałem się przy tym dwa latka. Więc tak wszystko zależy od tego jaki masz register prosty czy przechodzący z jeden na dwa (śruba regulacujna na wężu wychodzącym od parownika do miksera- gaźnika) jeżeli masz pojedyńczy nawet i podwójny zasada jest podobna wkręć tą śrubę do końca zaznacz na niej i na kturymś z węży najlepiej na głównym tym przed śrubą miejsce zerowe osobiście to robie markerem i w przypadku pojedyńczego wykonaj 1i 1/4 obrotu wprzypadku wychodzącego 1na2 1,5 obrotu i wtedy próbuj palić go na gazie jeżeli będzie palił dobrze to musisz wziąś go w trasę i wtedy jeżeli będzie się przytławiał tracił siłę (na postoju może wkręcać się normalnie na obroty) delikatnie wykęcaj tą śrubę ale nie więcej niż1/4 obrotu. Tyle do regulacji pozatym gazownika to możesz odwiedzić po to żeby wymienił ci filtr gazu i oczywiscie poprzeczyszczaj wszystkie styki i wsówki na każdym elektrozaworze, oraz posprawdzaj czy przewody paliwowe bo wiem z doświadczenia że te zakładane przy instalacj gazowej są gie warte i szybko parcieją. Atak apropos przy obecnych temperaturach nie wskazane jest odpalać na gazie
ODPOWIEDZ