Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
regulacja zaworów silnik 1.1
Moderator: Moderatorzy
regulacja zaworów silnik 1.1
Wie ktoś na jakie wartości należy ustawiać zawory w silniku 1.1?
nie chce nic narzucac ale jak masz zamiar kombinowac w kupowanie jakis modulow ktore maja polepszyc osiagi, wymieniac rozrzad i jeszcze pewnie jakies duperele, to polecal bym bardziej takowa opcje...
http://www.forum.renault5.pl/viewtopic.php?t=3430
wtedy by na bank lepiej piatal chodzil...
bo zabawa z rozrzadem moze wiecej kosztowac niz 150zl... bo wypadalo by uszczelke zrobic planowanie i posprawdzac szczelnosc zaworowa... a poza tym skad masz pewnosc ze zawory sie tluka
rozbierales slinik 
http://www.forum.renault5.pl/viewtopic.php?t=3430
wtedy by na bank lepiej piatal chodzil...
bo zabawa z rozrzadem moze wiecej kosztowac niz 150zl... bo wypadalo by uszczelke zrobic planowanie i posprawdzac szczelnosc zaworowa... a poza tym skad masz pewnosc ze zawory sie tluka


za duzo juz zainwestowalem czasu i kasy.
Czyszczenie gaznika i wymiana uszczelek, wymiana polosi, kabli WN ,kopulki z palcem swiece,filtry, olej regulacja zaworow i ogolnie jest w dosc dobrym stanie.
Koles mechanik robil jej remont silnika i nie bylo tlokow do 1.1 wiec zrobil 1.4 wiec calkiem jest energiczna teraz po kilku regulacjach i drobnych naprawach.
I chyba skorzystam z podpowiedzi Unikorna w sprawie rozrzadu ale to chyba za jakis czas moze 2-3 miechy a tymczasem sprawdzilbym jeszcze podcisnieniowy regulator zaplonu bo wyglada jakby pochodzil z czasow 1. wojny swiatowej. Jakby ktos mi wytlumaczyl jak go najprosciej przetestowac i ew. jaki jest koszt nowego bylbym dzwieczny .
Czyszczenie gaznika i wymiana uszczelek, wymiana polosi, kabli WN ,kopulki z palcem swiece,filtry, olej regulacja zaworow i ogolnie jest w dosc dobrym stanie.
Koles mechanik robil jej remont silnika i nie bylo tlokow do 1.1 wiec zrobil 1.4 wiec calkiem jest energiczna teraz po kilku regulacjach i drobnych naprawach.
I chyba skorzystam z podpowiedzi Unikorna w sprawie rozrzadu ale to chyba za jakis czas moze 2-3 miechy a tymczasem sprawdzilbym jeszcze podcisnieniowy regulator zaplonu bo wyglada jakby pochodzil z czasow 1. wojny swiatowej. Jakby ktos mi wytlumaczyl jak go najprosciej przetestowac i ew. jaki jest koszt nowego bylbym dzwieczny .
troszke mnie dziwie bo z tego co wiem to w silniku 1.4 sa mniejsze tloki niz w 1.1 nie wiem o ile ale mam pytanie czy do bloku z 1.1 mozna wogle wsadzic tloki z 1.4 ?sqt pisze: Koles mechanik robil jej remont silnika i nie bylo tlokow do 1.1 wiec zrobil 1.4 wiec calkiem jest energiczna teraz po kilku regulacjach i drobnych naprawach.
<sprawa WN rozwiazana

Ostatnio zmieniony 28 sierpnia 2009, 14:17 przez Oskar i Kasia, łącznie zmieniany 1 raz.