Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

wtrysk do gtt

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

wtrysk do gtt

Post autor: renata »

co i jak to zrobic?

chyba wymiekam w sprawie gaźnika...
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Re: wtrysk do gtt

Post autor: nikos »

renata pisze:co i jak to zrobic?

chyba wymiekam w sprawie gaźnika...
wymiękniesz jak będziesz zakładał wtryski i nie będziesz mail sprzętu :PP
żuwik

Post autor: żuwik »

To prawda :P

Jak po tak krótkim czasie masz dość gaźnika, zapomnij o wtrysku ;)

Co jest nie tak, faluje? A ostry wałek masz włożony czy serię?
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

wkręta :-P

wolę falujące obroty i zdziwko wszystkich jak wciskam pedał gazu :mrgreen:

mam ostry wałek kenta
Arti

Post autor: Arti »

renata pisze:wkręta :-P
wiedziałem 8-)
żuwik

Post autor: żuwik »

Eeee, jakoś nie czuję się nabrany :P

Jak masz ostry wałek to tym bardziej nie stwierdzam nieprawidłowości :P
gufner

Post autor: gufner »

Widze tutaj jakies poczatki wtrysku w GTT, wiec moze pociagniemy temat. Co zrobic aby komp nie zwariowal przy dodaniu turbawki do 1.7 na wtrysku? Ktos to wogole uruchomil na swiecie? :)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

bardzo prosta sprawa :-)

1. sposob grabowskiego: http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm
2. sposob grabowskiego, ale zamiast dodatkowych wtryskow auto caly czas jezdzi na LPG i wystarczy tylko "odciac map" sensor od kolektora jak pojawi sie cisnienie :-) (to robie ja u siebie)
3. swinka (komputer dodatkowy zmieniajacy sygnal seryjnego kompa) + wieksze wtryski, a na niewielkich doladowaniach wystarcza seryjne + troche dluzszy czas wtrysku
4. wersja profi - komputer zastepczy stand alone - ale to tak od 2500zl + strojenie :-D

i dodam ze sturbienie takiego silnika (na wtrysku) jest latwiejsze niz zalozenie wtrysku do GTT....
gufner

Post autor: gufner »

No i wszystko jasne :) To ja wole powalczyc z juz dzialajacym GTT na gaźniku hehe :) Najwyzej bede lał do niego paliwo z wiadra jak nie wykombinuje czemu mu wahy brakuje hehehe :) Wtryski i turbo zostawiam mistrzom :)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

to prostsze niz sie wydaje ;-) na pierwszy rzut oka :-D
1.zaworek do map'a
2.wtryski 2 dodatkowe
3.czujnik cisnienia
4.przekaznik do wtryskow
GOTOWE!!!!
Arti

Post autor: Arti »

gtt na gaźniku uciągnie do 200ps+jeśli robić wtryski, to cztery przepustnice, trąbki i głowa od alpiny
ja zostaje przy gaźniku na razie :-P
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

dzik robil wtrysk ale nie wiem jak skonczyl sie ten projekt niestety nie czesto jzu tutaj zaglada :(
Ronin317

Post autor: Ronin317 »

BB Performance Tuning w UK robi wtrysk na kompie od Clio 16v (tylko na zamowienie - nie ma w ofercie na stronie) i MB Car Performance w Holandii. Z tego co wiem, jakis duzych problemow nie ma ani z instalacja ani z jazda, ale nie bylo latwo zapewne wszystko to zestroic od zera.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

swojego czasu bb mialo na stronie oferte na wtrysk do gtt wstepnie to bylo kolo 2000-2500 funciakow
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

ja mam ic z bb tuning :mrgreen:

myslę że gaźnik jest dla prawdziwych twardzieli 8-)
a reszta hmm

tak jak mówiłem wkręcałem z tym wtryskiem, ale temat się rozwija :->

u mnie działa wszystko prawidłowo. mam jałowy ustawiony na 1700 i tak odebrałem od kidzia.. inaczej moja furka nie trawi.. a najlepiej czujemy się z renata na obrotach od 5000 w górę :mrgreen:
gaźnik potrafi przewalić tyle beny że hej! i to dzięki niemu renault 5 gtt jest wyjatkowe! reszta silników to kosiarki :mrgreen:

pozdro :-P
ODPOWIEDZ