Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
wtrysk do gtt
Moderator: Moderatorzy
wtrysk do gtt
co i jak to zrobic?
chyba wymiekam w sprawie gaźnika...
chyba wymiekam w sprawie gaźnika...
Re: wtrysk do gtt
wymiękniesz jak będziesz zakładał wtryski i nie będziesz mail sprzętu :PPrenata pisze:co i jak to zrobic?
chyba wymiekam w sprawie gaźnika...
bardzo prosta sprawa 
1. sposob grabowskiego: http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm
2. sposob grabowskiego, ale zamiast dodatkowych wtryskow auto caly czas jezdzi na LPG i wystarczy tylko "odciac map" sensor od kolektora jak pojawi sie cisnienie
(to robie ja u siebie)
3. swinka (komputer dodatkowy zmieniajacy sygnal seryjnego kompa) + wieksze wtryski, a na niewielkich doladowaniach wystarcza seryjne + troche dluzszy czas wtrysku
4. wersja profi - komputer zastepczy stand alone - ale to tak od 2500zl + strojenie
i dodam ze sturbienie takiego silnika (na wtrysku) jest latwiejsze niz zalozenie wtrysku do GTT....

1. sposob grabowskiego: http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm
2. sposob grabowskiego, ale zamiast dodatkowych wtryskow auto caly czas jezdzi na LPG i wystarczy tylko "odciac map" sensor od kolektora jak pojawi sie cisnienie

3. swinka (komputer dodatkowy zmieniajacy sygnal seryjnego kompa) + wieksze wtryski, a na niewielkich doladowaniach wystarcza seryjne + troche dluzszy czas wtrysku
4. wersja profi - komputer zastepczy stand alone - ale to tak od 2500zl + strojenie

i dodam ze sturbienie takiego silnika (na wtrysku) jest latwiejsze niz zalozenie wtrysku do GTT....
ja mam ic z bb tuning
myslę że gaźnik jest dla prawdziwych twardzieli
a reszta hmm
tak jak mówiłem wkręcałem z tym wtryskiem, ale temat się rozwija
u mnie działa wszystko prawidłowo. mam jałowy ustawiony na 1700 i tak odebrałem od kidzia.. inaczej moja furka nie trawi.. a najlepiej czujemy się z renata na obrotach od 5000 w górę
gaźnik potrafi przewalić tyle beny że hej! i to dzięki niemu renault 5 gtt jest wyjatkowe! reszta silników to kosiarki
pozdro

myslę że gaźnik jest dla prawdziwych twardzieli

a reszta hmm
tak jak mówiłem wkręcałem z tym wtryskiem, ale temat się rozwija

u mnie działa wszystko prawidłowo. mam jałowy ustawiony na 1700 i tak odebrałem od kidzia.. inaczej moja furka nie trawi.. a najlepiej czujemy się z renata na obrotach od 5000 w górę

gaźnik potrafi przewalić tyle beny że hej! i to dzięki niemu renault 5 gtt jest wyjatkowe! reszta silników to kosiarki

pozdro
