Witam. Obudzilem sie z taka teoria w glowie. Jade sobie Renia, np, na czwórce, jak depcze gaz to silnik na ułamek sekundy zadławia sie, czuc gwaltowne szarpniecie i dopiero zaczyna jechac. Znaczy sie nie dostaje paliwa na czas i sie zatyka. Tak sadze I teraz uwaga. Jesli pompa pompuje 1.2 bara i leci sobie paliwko przewodem o srednicy wewnetrznej np 8mm, to jak mniejsze mu ten przekroj do jakis 4mm (wewnetrzny, czyli dziure w srodku) to otrzymam defakto wieksze cisnienie wylotowe przy pompie 1.2bara. Moze wtedy paliwo bedzie poginac ladnym nieprzerwanym cienkim strumieniem. Skoro i tak z regulatora cisniea paliwa idzie cienki przewod wiec po co ladowac gruby od pompy de gegulatora? Dobrze kombinuje?
I druga kwestia, a jakby dac druga pompe 1.2bara i polaczyc je roznolegle, niech dwoma przewodami leci paliwo do regulatora? On nadmiar sobie cofnie, a jak depne no to mam spora ilosc wahy do dyspozycji hehe. No to teraz wasze opinie
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Problem z pompką przyspieszacza, brak wahy w gazniku
Moderator: Moderatorzy
Problem z pompką przyspieszacza, brak wahy w gazniku
Ostatnio zmieniony 2 października 2007, 08:48 przez gufner, łącznie zmieniany 1 raz.
Jesli sie dlawi przy dodaniu gazu to pompa od przyspieszacza czy jak on sie tam nazywa zle dziala. Odkrec dolot i zajrzyj w gaznik, jak dajesz gazu powinien polac paliwem. Nawet na zgaszonym silniku.
Seryjny uklad w GTT ma regulator i pompe o cisnieniu ponad 1.2 bara i jesli jest sprawny dziala dobrze.
Jesli pompka nawala, to przy przyspieszaniu ciaglym na wysokim biegu zacznie sie dlawic.
Seryjny uklad w GTT ma regulator i pompe o cisnieniu ponad 1.2 bara i jesli jest sprawny dziala dobrze.
Jesli pompka nawala, to przy przyspieszaniu ciaglym na wysokim biegu zacznie sie dlawic.
wiertlo 6 mm wkladasz w gaznik miedzy talerzyk a sciane gaznika i tak ustawiasz maxymalne otwarcie pompki przyspieszacza . czyli krecisz srubka na tym preciku
wciskasz gaz i przy otwarciu przepustnicy 6 mm dalej nie powinno juz wstrzykiwac paliwa . za daleko jestem zebyci t opanowac ale moze ktos w okolicy juz to robil pozder
wciskasz gaz i przy otwarciu przepustnicy 6 mm dalej nie powinno juz wstrzykiwac paliwa . za daleko jestem zebyci t opanowac ale moze ktos w okolicy juz to robil pozder