Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

NOWY

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wojtek635

NOWY

Post autor: wojtek635 »

Witam wszystkich.
Została mi się w spadku R5 1.4. W papierze jest rok 83 ale w rzeczywistości jest chyba nowsza.
Mam z nią kilka problemów:
-nie odpala jak jest rozgrzana (podobny wątek na forum czyałem, lecz to nie pomaga)
-podczas skręcania w prawo stuka
-drzwi od kierowcy są opuszczone
-wydaje mi się że do gaźnika nie wszystko jest podłączone (są widoczne wolne króćce)
Na codzień jeżdżę niemieckim samochodem z tylnim napędem więc w temacie renault jestem laikiem, jednak chciałbym ją sobie zostawić bo to bardzo przyjemne auto.
Jak ktoś mnie oświeci na forum odnośnie moich problemów to będę wdzięczny. A może ktoś z Was mieszka w południowej częsci W-wy lub w południowych jej okolicach (lewa strona Wisły) i mógłby zerknąć osobiście na moje R5.

pozdr serdecznie Wojtek
shark

Post autor: shark »

Witaj.
z tym odpalaniem to trudno powiedzieć, może być coś z gaźnikiem i raczej nad tym bym się zastanawiał zwłaszcza że mówisz iż nie wszystko jest popodłącane, choć przyznam że mojej siostrze też nie odpalała, musiała poczekać aż wystygnie i znów było dobrze, było to 1,1 z gazem, pomogło wyczyszczenie styków od elektrozaworów gazu.
Stukanie przy skręcaniu to jak nic przegób-półośka, ale z której strony ci struka ??
Co do drzwi to czy jest luz na zawiasach czy jak są zamknięte to są za nisko ?? jeśli zamknięte są za nisko to weź poluzuj ten bolec co jest na słupku karoseri - rygiel i go podnieś do góry, drzwi powinny się podnieść
Pozdrawiam
Qucor

Post autor: Qucor »

Witaj właścicielu tylno napędowego Niemca :lol: (BMW :?: )

Ostatnio przerabiałem temat z niezapalaniem gdy auto jest ciepłe...
Wymieniłem wszystko co się dało wymienić powoli krok po kroku (świeczki, kable itp.) mechanik mi nawet dorobił przekaźnik ale niestety wina była w rozruszniku nie wytrzymywał tego tempa i musiał być wymieniony :-P

Co do stukania to tak jak pisze shark półoś mi również stuka ale z lewej strony i w najbliższym czasie zabieram się do wymiany...

A jeżeli chodzi o gaźnik to powiedz autko chodzi Ci i na benzinie i na gazie czy może po prostu benzyna jest odcięta :?: To może być powód że nie wszystko jest podłączone...
Też tak miałem bo gaźnik był nieszczelny i lała się z niego benzyna to jeździłem przez jakiś czas wyłącznie na LPG...
Pozostaje wymiana lub regeneracja :-P

Tyle mogłem pomóc Powodzenia i cierpliwości :mrgreen:
el_palindo

Post autor: el_palindo »

Qucor pisze:Witaj właścicielu tylno napędowego Niemca :lol: (BMW :?: )
a może Porsche :lol:
wojtek635

gaźnik

Post autor: wojtek635 »

samochód ma załoną instalację LPG ale na chwile obecną jest ona "nieaktywna".
Paliwo idzie pompa-filtr-gaźnik. Do gaźnika wchodzi od przodu (patrząc w kier jazdy).
Nie podłłączony jest króciec gaźnika na górze z lewej (śr. ok. 6-7mm) i z przodu, na dole, skierowany do góry (śr. ok. 5mm)
Ciężko tak opisywać, chyba zrobię zdjęcie i tak będzie łatwiej.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

dostales info na priv... przeczytaj moze co ci tam napisalem....
zanat

Post autor: zanat »

Witaj.
Ja w temacie renault tez jestem narazie laikiem. Ale tez miałem problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Mam silnik 1,4 c3j. Problem pojawił się u mnie po tym jak wyregulowałem luz na zaworach, wcześniej były cuda na jednym wchodził szczelinomierz 0,95. Ustawiłem na 0,20 i 0,25. Autko zaczęło lepiej chodzić ale jak było rozgrzane to nie odpalało. Po rozmowie ze znajomym mechanikiem zwiększyłem go na 0,25 i 0,30. Autko jak narazie chodzi dobrze a silnik już nie jest pierwszej świeżości i bierze sporo oleju.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 8 sierpnia 2007, 13:19 przez zanat, łącznie zmieniany 1 raz.
shark

Post autor: shark »

f3n to jest 1,7 :!: :!: :!: :!: 1,4 to są tylko c3j , c2j, cj1
zanat

Post autor: zanat »

Chodziło mi o c3j a nie wiem czemu tak napisałem. Już to poprawiłem.
Yakkul

Re: NOWY

Post autor: Yakkul »

wojtek635 pisze:Witam wszystkich.
Została mi się w spadku R5 1.4. W papierze jest rok 83 ale w rzeczywistości jest chyba nowsza.
Mam z nią kilka problemów:
-nie odpala jak jest rozgrzana (podobny wątek na forum czyałem, lecz to nie pomaga)
-podczas skręcania w prawo stuka
-drzwi od kierowcy są opuszczone
-wydaje mi się że do gaźnika nie wszystko jest podłączone (są widoczne wolne króćce)
Na codzień jeżdżę niemieckim samochodem z tylnim napędem więc w temacie renault jestem laikiem, jednak chciałbym ją sobie zostawić bo to bardzo przyjemne auto.
Jak ktoś mnie oświeci na forum odnośnie moich problemów to będę wdzięczny. A może ktoś z Was mieszka w południowej częsci W-wy lub w południowych jej okolicach (lewa strona Wisły) i mógłby zerknąć osobiście na moje R5.

pozdr serdecznie Wojtek
jak masz na monowtrysku i nie odpala to znaczy że się zalewa najprostszy sposób odłącz kostkę z kabelkami od monowtrysku (jest pod cewką) przekręc kilka razy powinna zapalić i zaraz zgaśnie ponieważ nie dostaje paliwa. Podłącz i przekręć jeszcze raz powinna zapalić .

Nie mam pojęcia jaka jest przyczyna ale moim sposobem skutek jest opanowany o ile jest zalana
ODPOWIEDZ