Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
NOWY
Moderator: Moderatorzy
NOWY
Witam wszystkich.
Została mi się w spadku R5 1.4. W papierze jest rok 83 ale w rzeczywistości jest chyba nowsza.
Mam z nią kilka problemów:
-nie odpala jak jest rozgrzana (podobny wątek na forum czyałem, lecz to nie pomaga)
-podczas skręcania w prawo stuka
-drzwi od kierowcy są opuszczone
-wydaje mi się że do gaźnika nie wszystko jest podłączone (są widoczne wolne króćce)
Na codzień jeżdżę niemieckim samochodem z tylnim napędem więc w temacie renault jestem laikiem, jednak chciałbym ją sobie zostawić bo to bardzo przyjemne auto.
Jak ktoś mnie oświeci na forum odnośnie moich problemów to będę wdzięczny. A może ktoś z Was mieszka w południowej częsci W-wy lub w południowych jej okolicach (lewa strona Wisły) i mógłby zerknąć osobiście na moje R5.
pozdr serdecznie Wojtek
Została mi się w spadku R5 1.4. W papierze jest rok 83 ale w rzeczywistości jest chyba nowsza.
Mam z nią kilka problemów:
-nie odpala jak jest rozgrzana (podobny wątek na forum czyałem, lecz to nie pomaga)
-podczas skręcania w prawo stuka
-drzwi od kierowcy są opuszczone
-wydaje mi się że do gaźnika nie wszystko jest podłączone (są widoczne wolne króćce)
Na codzień jeżdżę niemieckim samochodem z tylnim napędem więc w temacie renault jestem laikiem, jednak chciałbym ją sobie zostawić bo to bardzo przyjemne auto.
Jak ktoś mnie oświeci na forum odnośnie moich problemów to będę wdzięczny. A może ktoś z Was mieszka w południowej częsci W-wy lub w południowych jej okolicach (lewa strona Wisły) i mógłby zerknąć osobiście na moje R5.
pozdr serdecznie Wojtek
Witaj.
z tym odpalaniem to trudno powiedzieć, może być coś z gaźnikiem i raczej nad tym bym się zastanawiał zwłaszcza że mówisz iż nie wszystko jest popodłącane, choć przyznam że mojej siostrze też nie odpalała, musiała poczekać aż wystygnie i znów było dobrze, było to 1,1 z gazem, pomogło wyczyszczenie styków od elektrozaworów gazu.
Stukanie przy skręcaniu to jak nic przegób-półośka, ale z której strony ci struka
Co do drzwi to czy jest luz na zawiasach czy jak są zamknięte to są za nisko
jeśli zamknięte są za nisko to weź poluzuj ten bolec co jest na słupku karoseri - rygiel i go podnieś do góry, drzwi powinny się podnieść
Pozdrawiam
z tym odpalaniem to trudno powiedzieć, może być coś z gaźnikiem i raczej nad tym bym się zastanawiał zwłaszcza że mówisz iż nie wszystko jest popodłącane, choć przyznam że mojej siostrze też nie odpalała, musiała poczekać aż wystygnie i znów było dobrze, było to 1,1 z gazem, pomogło wyczyszczenie styków od elektrozaworów gazu.
Stukanie przy skręcaniu to jak nic przegób-półośka, ale z której strony ci struka

Co do drzwi to czy jest luz na zawiasach czy jak są zamknięte to są za nisko

Pozdrawiam
Witaj właścicielu tylno napędowego Niemca
(BMW
)
Ostatnio przerabiałem temat z niezapalaniem gdy auto jest ciepłe...
Wymieniłem wszystko co się dało wymienić powoli krok po kroku (świeczki, kable itp.) mechanik mi nawet dorobił przekaźnik ale niestety wina była w rozruszniku nie wytrzymywał tego tempa i musiał być wymieniony
Co do stukania to tak jak pisze shark półoś mi również stuka ale z lewej strony i w najbliższym czasie zabieram się do wymiany...
A jeżeli chodzi o gaźnik to powiedz autko chodzi Ci i na benzinie i na gazie czy może po prostu benzyna jest odcięta
To może być powód że nie wszystko jest podłączone...
Też tak miałem bo gaźnik był nieszczelny i lała się z niego benzyna to jeździłem przez jakiś czas wyłącznie na LPG...
Pozostaje wymiana lub regeneracja
Tyle mogłem pomóc Powodzenia i cierpliwości


Ostatnio przerabiałem temat z niezapalaniem gdy auto jest ciepłe...
Wymieniłem wszystko co się dało wymienić powoli krok po kroku (świeczki, kable itp.) mechanik mi nawet dorobił przekaźnik ale niestety wina była w rozruszniku nie wytrzymywał tego tempa i musiał być wymieniony

Co do stukania to tak jak pisze shark półoś mi również stuka ale z lewej strony i w najbliższym czasie zabieram się do wymiany...
A jeżeli chodzi o gaźnik to powiedz autko chodzi Ci i na benzinie i na gazie czy może po prostu benzyna jest odcięta

Też tak miałem bo gaźnik był nieszczelny i lała się z niego benzyna to jeździłem przez jakiś czas wyłącznie na LPG...
Pozostaje wymiana lub regeneracja

Tyle mogłem pomóc Powodzenia i cierpliwości

gaźnik
samochód ma załoną instalację LPG ale na chwile obecną jest ona "nieaktywna".
Paliwo idzie pompa-filtr-gaźnik. Do gaźnika wchodzi od przodu (patrząc w kier jazdy).
Nie podłłączony jest króciec gaźnika na górze z lewej (śr. ok. 6-7mm) i z przodu, na dole, skierowany do góry (śr. ok. 5mm)
Ciężko tak opisywać, chyba zrobię zdjęcie i tak będzie łatwiej.
Paliwo idzie pompa-filtr-gaźnik. Do gaźnika wchodzi od przodu (patrząc w kier jazdy).
Nie podłłączony jest króciec gaźnika na górze z lewej (śr. ok. 6-7mm) i z przodu, na dole, skierowany do góry (śr. ok. 5mm)
Ciężko tak opisywać, chyba zrobię zdjęcie i tak będzie łatwiej.
Witaj.
Ja w temacie renault tez jestem narazie laikiem. Ale tez miałem problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Mam silnik 1,4 c3j. Problem pojawił się u mnie po tym jak wyregulowałem luz na zaworach, wcześniej były cuda na jednym wchodził szczelinomierz 0,95. Ustawiłem na 0,20 i 0,25. Autko zaczęło lepiej chodzić ale jak było rozgrzane to nie odpalało. Po rozmowie ze znajomym mechanikiem zwiększyłem go na 0,25 i 0,30. Autko jak narazie chodzi dobrze a silnik już nie jest pierwszej świeżości i bierze sporo oleju.
Pozdrawiam.
Ja w temacie renault tez jestem narazie laikiem. Ale tez miałem problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Mam silnik 1,4 c3j. Problem pojawił się u mnie po tym jak wyregulowałem luz na zaworach, wcześniej były cuda na jednym wchodził szczelinomierz 0,95. Ustawiłem na 0,20 i 0,25. Autko zaczęło lepiej chodzić ale jak było rozgrzane to nie odpalało. Po rozmowie ze znajomym mechanikiem zwiększyłem go na 0,25 i 0,30. Autko jak narazie chodzi dobrze a silnik już nie jest pierwszej świeżości i bierze sporo oleju.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 8 sierpnia 2007, 13:19 przez zanat, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: NOWY
jak masz na monowtrysku i nie odpala to znaczy że się zalewa najprostszy sposób odłącz kostkę z kabelkami od monowtrysku (jest pod cewką) przekręc kilka razy powinna zapalić i zaraz zgaśnie ponieważ nie dostaje paliwa. Podłącz i przekręć jeszcze raz powinna zapalić .wojtek635 pisze:Witam wszystkich.
Została mi się w spadku R5 1.4. W papierze jest rok 83 ale w rzeczywistości jest chyba nowsza.
Mam z nią kilka problemów:
-nie odpala jak jest rozgrzana (podobny wątek na forum czyałem, lecz to nie pomaga)
-podczas skręcania w prawo stuka
-drzwi od kierowcy są opuszczone
-wydaje mi się że do gaźnika nie wszystko jest podłączone (są widoczne wolne króćce)
Na codzień jeżdżę niemieckim samochodem z tylnim napędem więc w temacie renault jestem laikiem, jednak chciałbym ją sobie zostawić bo to bardzo przyjemne auto.
Jak ktoś mnie oświeci na forum odnośnie moich problemów to będę wdzięczny. A może ktoś z Was mieszka w południowej częsci W-wy lub w południowych jej okolicach (lewa strona Wisły) i mógłby zerknąć osobiście na moje R5.
pozdr serdecznie Wojtek
Nie mam pojęcia jaka jest przyczyna ale moim sposobem skutek jest opanowany o ile jest zalana