Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
jak widac na zalaczonym obrazku sprawca calego zamieszania jest :
Uszczelka pod glowica.
Widac ze swiezo byla robiona bo na glowicy widac jeszcze slady planowania , a i uszczelka nawet oderwala sie nie zostawiajac na glowicy i bloku zadnych sladow. jutro kupuje nowa uszczelke i dzialam
blok zero progów , a na tlokach zero nagaru. widac 130 tys licznikowe moze byc prawdziwe.
GTszudi pisze:Widac ze swiezo byla robiona bo na glowicy widac jeszcze slady planowania
to nic że widać że była świeżo planowana ale mogło ją lekko pokrzywić jak była źle dociągnięta, więc posprawdzaj dobrze głowicę żeby się nie okazało że założysz nową uszczelkę i ci ją zaraz wywali
no wiecie chyba że sie trafi taki idiota jak przy mojej poprzedniej głowica splanowana wszystko ładnie tylko baran założył uszczelke od 1,4 i wraz dmuchało
sprawdz czy rowna jest glowica... bo jezeli wszystko bylo niedawno robione o czym swiadcza slady to znaczy ze mogl byc tez silnik lekko przegrzany czego efektem moze byc minimalne wykrzywienie glowicy w ktoryms miejscu... z takim czyms sie w loplu spotkalem...
kabar pisze:Ja bym też sprawdził szczelność głowicy (płaszcza wodnego). Skoro była niedawno robiona i nadal jest źle to może gdzieś jest mikorpęknięcie.
tez może być uszczelka
mogła się uszkodzić w trakcje montażu przy dokręcaniu śrub
plyn wyssalem oczywiscie , sprzet warsztowy jakis tam mam.
po wymianie uszczelki nie ma juz co prawda cisnienia w ukladzie chlodzenia , lecz jeszcze troche dymi na bialo , przewody gumowe musze wymienic bo niestety puszczaja , no i uszczelka pod pompe wody jest niedostepna wszedzie , i silikon niestety tez egzaminu nie zdaje za bardzo. dalej walczyl bede dopiero jak zmienie weze gumowe. o postepach z prac bede dawal na biezaco. moze mi ktos podac momenty dokrecenia srub glowicy bo kupilem uszczelke Victor Reinz i tam bylo :
1. 20 Nm
2. 40 Nm
3. 60 Nm
4. nagrzac silnik
5. 150 min odczekac
6. 60 Nm