Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wywala plyn ukladu chl.

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

GTszudi
Posty: 23
Rejestracja: 11 lutego 2010, 14:44
Lokalizacja: Pruszcz Gdañski

Post autor: GTszudi »

jak widac na zalaczonym obrazku sprawca calego zamieszania jest :

Uszczelka pod glowica.

Widac ze swiezo byla robiona bo na glowicy widac jeszcze slady planowania , a i uszczelka nawet oderwala sie nie zostawiajac na glowicy i bloku zadnych sladow. jutro kupuje nowa uszczelke i dzialam :)

blok zero progów , a na tlokach zero nagaru. widac 130 tys licznikowe moze byc prawdziwe.
Załączniki
12022010(002).jpg
Karol

Post autor: Karol »

no to działaj ;)
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

GTszudi pisze:Widac ze swiezo byla robiona bo na glowicy widac jeszcze slady planowania
to nic że widać że była świeżo planowana ale mogło ją lekko pokrzywić jak była źle dociągnięta, więc posprawdzaj dobrze głowicę żeby się nie okazało że założysz nową uszczelkę i ci ją zaraz wywali
jjmag

Post autor: jjmag »

no wiecie chyba że sie trafi taki idiota jak przy mojej poprzedniej głowica splanowana wszystko ładnie tylko baran założył uszczelke od 1,4 i wraz dmuchało
vino1986

Post autor: vino1986 »

sprawdz czy rowna jest glowica... bo jezeli wszystko bylo niedawno robione o czym swiadcza slady to znaczy ze mogl byc tez silnik lekko przegrzany czego efektem moze byc minimalne wykrzywienie glowicy w ktoryms miejscu... z takim czyms sie w loplu spotkalem...
jjmag

Post autor: jjmag »

również płaszczyzne bloku bo jak jest krzywa to możesz i 100 razy planować głowicę a i tak g z tego
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Ja bym też sprawdził szczelność głowicy (płaszcza wodnego). Skoro była niedawno robiona i nadal jest źle to może gdzieś jest mikorpęknięcie.
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

kabar pisze:Ja bym też sprawdził szczelność głowicy (płaszcza wodnego). Skoro była niedawno robiona i nadal jest źle to może gdzieś jest mikorpęknięcie.

tez może być uszczelka
mogła się uszkodzić w trakcje montażu przy :uoee: dokręcaniu śrub
jjmag

Post autor: jjmag »

a tak jeszcze odnośnie tej foty ten płyna tak tam jeszcze stoi na cylindrach?
GTszudi
Posty: 23
Rejestracja: 11 lutego 2010, 14:44
Lokalizacja: Pruszcz Gdañski

Post autor: GTszudi »

plyn wyssalem oczywiscie , sprzet warsztowy jakis tam mam.

po wymianie uszczelki nie ma juz co prawda cisnienia w ukladzie chlodzenia , lecz jeszcze troche dymi na bialo , przewody gumowe musze wymienic bo niestety puszczaja , no i uszczelka pod pompe wody jest niedostepna wszedzie , i silikon niestety tez egzaminu nie zdaje za bardzo. dalej walczyl bede dopiero jak zmienie weze gumowe. o postepach z prac bede dawal na biezaco. moze mi ktos podac momenty dokrecenia srub glowicy bo kupilem uszczelke Victor Reinz i tam bylo :

1. 20 Nm
2. 40 Nm
3. 60 Nm
4. nagrzac silnik
5. 150 min odczekac
6. 60 Nm
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

uszczelka dostępna w ASO pod pompę jak coś

lub trzeba było kupić zestaw uszczelek do silnika 1.1
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
corey16

Post autor: corey16 »

Coś takiego pokazało
Obrazek
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

noo i elegancko

2 uszczelki ta prostokątna prawie i łącząca pompę z drugą częścią ALU
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
ODPOWIEDZ