Wiemy. Przykre że Ty nie wiesz. Wiesz że masz silnik odprężony, gaźnik nadciśnieniowy zestrojony do dużej ilości powietrza wtłaczanej przez turbo i moduł zapłonowy sterowany nadciśnieniem? Mówiąc krótko - wiesz że masz GTT?Robcio_GTT pisze:A może wiecie dlaczego moja renata dużo pali? Kurde jeżdżę bez turbinki a wychodzi jakieś 15l/100km!!!
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Odwieczny problem :( Gaźnik
Moderator: Moderatorzy
Witam.
Turbinka podpięta i śmiga. Ale jak to GTT pojawiły się problemy:
1. Spod czujnika ciśnienia oleju cieknie olej (mam nadzieję, że po wymianie uszczelek miedzianych będzie ok) ;
2. Nie działa czujnik ciśnienia oleju (pewnie popsuty, kupiłem kiedyś na allegro, bo mój też był padnięty; kupię nowy) ;
3. Główny problem : pisałem już wcześniej, miałem nadzieję że jak założę turbinę to będzie ok. Mianowicie problem z modułem. Gdy jest podpięte podciśnienie to silnik równo pracuje na wolnych obrotach i tak do ok.2000-2500 obr/min. Powyżej silnikiem dziwnie szarpie, dostaje drgań, jakby przerywa. Jeżeli silnik wejdzie od razu na wyższe obroty, to też tego nie ma
. Tylko na "półgazie". Ale po odłączeniu podciśnienia od modułu problem znika.
Pytanie uwalony moduł czy może coś innego
Turbinka podpięta i śmiga. Ale jak to GTT pojawiły się problemy:
1. Spod czujnika ciśnienia oleju cieknie olej (mam nadzieję, że po wymianie uszczelek miedzianych będzie ok) ;
2. Nie działa czujnik ciśnienia oleju (pewnie popsuty, kupiłem kiedyś na allegro, bo mój też był padnięty; kupię nowy) ;
3. Główny problem : pisałem już wcześniej, miałem nadzieję że jak założę turbinę to będzie ok. Mianowicie problem z modułem. Gdy jest podpięte podciśnienie to silnik równo pracuje na wolnych obrotach i tak do ok.2000-2500 obr/min. Powyżej silnikiem dziwnie szarpie, dostaje drgań, jakby przerywa. Jeżeli silnik wejdzie od razu na wyższe obroty, to też tego nie ma

Pytanie uwalony moduł czy może coś innego

Wygląda to na zbyt wczesny zapłon. A że jest nieregulowany, opcje są dwie. Dostaje za dużo powietrza (stąd pytanie o waste-gate) albo za mało paliwa. Tak stereotypowo, przyczyn mogą być tysiące
(pocieszacz)
Sprawdziłbym podłączenie ze 2 razy jeszcze, a dalej to standard - obejrzeć kopułkę, świece itp (co pewnie już robiłeś). Znajdzie się.

Sprawdziłbym podłączenie ze 2 razy jeszcze, a dalej to standard - obejrzeć kopułkę, świece itp (co pewnie już robiłeś). Znajdzie się.