Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Odwieczny problem :( Gaźnik

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

żuwik

Post autor: żuwik »

Robcio_GTT pisze:A może wiecie dlaczego moja renata dużo pali? Kurde jeżdżę bez turbinki a wychodzi jakieś 15l/100km!!!
Wiemy. Przykre że Ty nie wiesz. Wiesz że masz silnik odprężony, gaźnik nadciśnieniowy zestrojony do dużej ilości powietrza wtłaczanej przez turbo i moduł zapłonowy sterowany nadciśnieniem? Mówiąc krótko - wiesz że masz GTT?
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Wiem, wiem. Przepraszam za głupie pytania i problemy. Mam nadzieję, że teraz wszystko będzie ok, powiedzmy ;) .
unikorn

Post autor: unikorn »

Robcio_GTT pisze: potrzebne drobiazgi do uporania się z tym problemem
Możesz rozwinąć tę część wypowiedzi?
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Więc chodziło mi o gwinty do wykręcania urwanych śrub i gwintowniki wrazie potrzeby. No i śruby nie udało się wykręcić i pozostało jedynie nawiercić w innym miejscu i nagwintować. I ten problem mam z głowy.
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

a próbowałeś lewymi gwintownikami??
tel. 694-451-356
Obrazek
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

szczp pisze:a próbowałeś lewymi gwintownikami??
Nie próbowałem. A w ogóle gdy nawiercałem urwaną śrubę to złamało mi się wiertło i zostało w otworze :( .
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

spróbuj jeszcze jakoś punktakiem odkręcić pozostałość śruby. no ewentualnie jeżeli da rade to podejść jakoś gwintownikiem i spróbować wykręcić
tel. 694-451-356
Obrazek
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Niestety za nic nie dało się wykręcić. I jeszcze to wiertło utknęło. Ale już się uporałem. Nawierciłem w innym miejscu i nagwintowałem. Jest ok.
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

to git że działa
tel. 694-451-356
Obrazek
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Jeszcze nie działa. Zostało mi podpiąć węże do turbiny (olej, woda no i powietrze). Ale to jutro i odpalam.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

życze powodzenia i fajzdy z jazdy..... i nie poddawaj sie w walkach z renią
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Witam.
Turbinka podpięta i śmiga. Ale jak to GTT pojawiły się problemy:
1. Spod czujnika ciśnienia oleju cieknie olej (mam nadzieję, że po wymianie uszczelek miedzianych będzie ok) ;
2. Nie działa czujnik ciśnienia oleju (pewnie popsuty, kupiłem kiedyś na allegro, bo mój też był padnięty; kupię nowy) ;
3. Główny problem : pisałem już wcześniej, miałem nadzieję że jak założę turbinę to będzie ok. Mianowicie problem z modułem. Gdy jest podpięte podciśnienie to silnik równo pracuje na wolnych obrotach i tak do ok.2000-2500 obr/min. Powyżej silnikiem dziwnie szarpie, dostaje drgań, jakby przerywa. Jeżeli silnik wejdzie od razu na wyższe obroty, to też tego nie ma :(. Tylko na "półgazie". Ale po odłączeniu podciśnienia od modułu problem znika.
Pytanie uwalony moduł czy może coś innego ??
żuwik

Post autor: żuwik »

A jaki masz kod modułu? Na nim powinno być RE208 lub RE209

Masz blow-offa czy seryjnie waste-gate?
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Moduł muszę zobaczyć, ale jest podpięty czujnik spalania stukowego (przed chwilą o tym czytałem w innym temacie, więc może to pomoże. Blow-off'a jeszcze nie mam, jest seria i sterowanie turbiny podpięte na obydwa wyjścia.
żuwik

Post autor: żuwik »

Wygląda to na zbyt wczesny zapłon. A że jest nieregulowany, opcje są dwie. Dostaje za dużo powietrza (stąd pytanie o waste-gate) albo za mało paliwa. Tak stereotypowo, przyczyn mogą być tysiące :P (pocieszacz)

Sprawdziłbym podłączenie ze 2 razy jeszcze, a dalej to standard - obejrzeć kopułkę, świece itp (co pewnie już robiłeś). Znajdzie się.
ODPOWIEDZ