Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

R5 1993 z silnikiem 1,2 Clio?

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie tak iurok :-) mi tam nie spadaja....

super ze obejrzales i opisales :-)
jerzy

Post autor: jerzy »

I jeszcze jedno: nie kręcił się wiatrak na chłodnicy. Sprzedający mówił, że załącza się dopiero kiedy się odpowiednio silnik nagrzeje - nie wiem czy tak ma być w tym silniku?
Ja przyzwyczajony jestem do tego, że wentylator się kręci szybciej albo wolniej w zależności o temperatury (wisko).
wsmpw

Post autor: wsmpw »

heheh jak nie ma na wałku połączone a jest elektryczny to tak sie załącza..
arex2006

Post autor: arex2006 »

Lodoo pisze:nie tak iurok :-) mi tam nie spadaja....

Lodoo nie miałem na myśli takich wypieszczonych furek jak twoja. Chodziło mi raczej o zwykłą, uliczną, najuboższą szarzyznę po przejściach
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

czyli wlasnie moja :-D

teraz mam 1,7 i wiec w ogole obroty sa rowne, ale mowie jak jeszcze mialem 1,4.... roznica byla lekko slyszalna w pracy silnika ale nie widoczna na obrotomierzu...

jak silnik zamula przy wlaczaniu odbiornikow el. to albo alternator ma portki albo akumulator lewo zyje albo poprostu obroty sa za niskie... nie powinno tak sie dziac....
Yakkul

Post autor: Yakkul »

jerzy pisze:. Silnik klekocze - nie wiem skąd to.
prawdopodobnie jest po przejściach i czeka cię kolejny swap bo generalny remont raczej się nie opłaca, ustaw zawory tak jak trzeba jak będzie chodził ok to dobrze, ale piszesz ...
jerzy pisze:. Najgorsze, że dmucha spalinami po odkręceniu korka oleju i wtedy obroty spadają, spaliny wychodzą też rurką po wyjęciu bagnetu.
Jeśli jest to pewne to na 99% nie pojeździsz za długo :-(
jerzy pisze:. Trzęsie troche po włączeniu wycieraczek czy ogrzewaniu szyby - elektryka nie wydala? (sprzedający nie wiedział, że ma ogrzewaną szybę, a okazało się, że działa kiedy odnalazł właściwy przycisk - na ścieżkach zaraz było widać, że grzeją) ;-).
Z tym nie masz się co martwić, z alternatora jest pobierane więcej prądu co za tym idzie stawia większy opór dla silnika, a silnik w takim stanie po prostu zwalnia na obrotach.
arex2006

Post autor: arex2006 »

apropos offtop'a
u mnie spadają też jak wciskam stop na postoju. wina serwa czy światła stop?
Yakkul

Post autor: Yakkul »

arex2006 pisze:apropos offtop'a
u mnie spadają też jak wciskam stop na postoju. wina serwa czy światła stop?
Lodoo już o tum kiedyś pisał na forum... , serwem steruje podciśnienie z gaźnika (momentalnie jest różnica ciśnienia na dolocie) dodatkowo w momencie kiedy naciskasz pedał hamulca dochodzi też obciążenie elektryczne 2x21W niby nie dużo ale dla silnika z przebiegiem zauważalne.
ODPOWIEDZ