
super ze obejrzales i opisales

Moderator: Moderatorzy
prawdopodobnie jest po przejściach i czeka cię kolejny swap bo generalny remont raczej się nie opłaca, ustaw zawory tak jak trzeba jak będzie chodził ok to dobrze, ale piszesz ...jerzy pisze:. Silnik klekocze - nie wiem skąd to.
Jeśli jest to pewne to na 99% nie pojeździsz za długojerzy pisze:. Najgorsze, że dmucha spalinami po odkręceniu korka oleju i wtedy obroty spadają, spaliny wychodzą też rurką po wyjęciu bagnetu.
Z tym nie masz się co martwić, z alternatora jest pobierane więcej prądu co za tym idzie stawia większy opór dla silnika, a silnik w takim stanie po prostu zwalnia na obrotach.jerzy pisze:. Trzęsie troche po włączeniu wycieraczek czy ogrzewaniu szyby - elektryka nie wydala? (sprzedający nie wiedział, że ma ogrzewaną szybę, a okazało się, że działa kiedy odnalazł właściwy przycisk - na ścieżkach zaraz było widać, że grzeją).
Lodoo już o tum kiedyś pisał na forum... , serwem steruje podciśnienie z gaźnika (momentalnie jest różnica ciśnienia na dolocie) dodatkowo w momencie kiedy naciskasz pedał hamulca dochodzi też obciążenie elektryczne 2x21W niby nie dużo ale dla silnika z przebiegiem zauważalne.arex2006 pisze:apropos offtop'a
u mnie spadają też jak wciskam stop na postoju. wina serwa czy światła stop?