Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
R5 1993 z silnikiem 1,2 Clio?
Moderator: Moderatorzy
czyli wlasnie moja
teraz mam 1,7 i wiec w ogole obroty sa rowne, ale mowie jak jeszcze mialem 1,4.... roznica byla lekko slyszalna w pracy silnika ale nie widoczna na obrotomierzu...
jak silnik zamula przy wlaczaniu odbiornikow el. to albo alternator ma portki albo akumulator lewo zyje albo poprostu obroty sa za niskie... nie powinno tak sie dziac....
teraz mam 1,7 i wiec w ogole obroty sa rowne, ale mowie jak jeszcze mialem 1,4.... roznica byla lekko slyszalna w pracy silnika ale nie widoczna na obrotomierzu...
jak silnik zamula przy wlaczaniu odbiornikow el. to albo alternator ma portki albo akumulator lewo zyje albo poprostu obroty sa za niskie... nie powinno tak sie dziac....
prawdopodobnie jest po przejściach i czeka cię kolejny swap bo generalny remont raczej się nie opłaca, ustaw zawory tak jak trzeba jak będzie chodził ok to dobrze, ale piszesz ...jerzy pisze:. Silnik klekocze - nie wiem skąd to.
Jeśli jest to pewne to na 99% nie pojeździsz za długojerzy pisze:. Najgorsze, że dmucha spalinami po odkręceniu korka oleju i wtedy obroty spadają, spaliny wychodzą też rurką po wyjęciu bagnetu.
Z tym nie masz się co martwić, z alternatora jest pobierane więcej prądu co za tym idzie stawia większy opór dla silnika, a silnik w takim stanie po prostu zwalnia na obrotach.jerzy pisze:. Trzęsie troche po włączeniu wycieraczek czy ogrzewaniu szyby - elektryka nie wydala? (sprzedający nie wiedział, że ma ogrzewaną szybę, a okazało się, że działa kiedy odnalazł właściwy przycisk - na ścieżkach zaraz było widać, że grzeją) .
Lodoo już o tum kiedyś pisał na forum... , serwem steruje podciśnienie z gaźnika (momentalnie jest różnica ciśnienia na dolocie) dodatkowo w momencie kiedy naciskasz pedał hamulca dochodzi też obciążenie elektryczne 2x21W niby nie dużo ale dla silnika z przebiegiem zauważalne.arex2006 pisze:apropos offtop'a
u mnie spadają też jak wciskam stop na postoju. wina serwa czy światła stop?