Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Zawór EGR
Moderator: Moderatorzy
witam mam problem z silnikiem 1.4 na monowtrysku wszystko bylo ok dopuki nie wymienialem silnika . Kupilem na szrocie 1.4 na gazniku ale z tego co wiem to sam silnik jest taki sam . Przelozylem kolektor ssacy razem z glowica od starego . po wymianie silnik nie ma mocy , dusi sie , czy to mozliwe ze to jakis problem z podcisnieniem i tym zaworem od dopalania spalin . Jak ktos ma jakies pomysly to prosze o pomoc bo mi sie pomysly skonczyly . Pozdrowienia dla wszystkich maniakow piatek .
przelozylem glowice razem z kolektorem , ale juz wiem chyba co jest nie tak
. Pacany na szrocie wcisneli mi silnik chyba 1,2 bo to najmniejszy jaki montowali w renault 19 a to jest silnik od 19 . Rozebralem oba stary i "nowy" i cylindry w tym kupionym maja sporo mniejsza srednice . Nic dziwnego ze nie chcialo to dzialac . Silnik nababylem z gaznikiem i zamontuje gaznik a jak juz rozebralem to jeszcze pierscienie wymienie . Interesuje mnie tylko czy tam nie ma w wersji z gaznikiem jakiegos przyspieszacza zaplonu sterowanego podcisnieniem bo kolega w 1,4 na gazniku ma do cewki zaplonowej dociagniety jakies podcisnienie . Cierpliwy ze mnie czlowiek , ale juz dzisiaj to mnie nerw zlapal jak sie okazalo ze walcze od tygodnia i kombinuje czemu nie dziala a to 1,2 . Oddalbym ten silnik ,ale nie mam sily juz go drugi raz wyciagac.
. Pacany na szrocie wcisneli mi silnik chyba 1,2 bo to najmniejszy jaki montowali w renault 19 a to jest silnik od 19 . Rozebralem oba stary i "nowy" i cylindry w tym kupionym maja sporo mniejsza srednice . Nic dziwnego ze nie chcialo to dzialac . Silnik nababylem z gaznikiem i zamontuje gaznik a jak juz rozebralem to jeszcze pierscienie wymienie . Interesuje mnie tylko czy tam nie ma w wersji z gaznikiem jakiegos przyspieszacza zaplonu sterowanego podcisnieniem bo kolega w 1,4 na gazniku ma do cewki zaplonowej dociagniety jakies podcisnienie . Cierpliwy ze mnie czlowiek , ale juz dzisiaj to mnie nerw zlapal jak sie okazalo ze walcze od tygodnia i kombinuje czemu nie dziala a to 1,2 . Oddalbym ten silnik ,ale nie mam sily juz go drugi raz wyciagac.
ale jak będziesz dopasowywał moduł, to chyba potrzebujesz jeszcze czujnik położenia wału do niego. jak będziesz chciał do tego 1,2 to może tam gdzie silnik kupiłeś mają. a podciśnienie jest podciągnięte z gaźnika do czujnika podciśnienia w elektronicznym module.
ja bym dla zasady wyrwał ten silnik, i rzucił gnojom pod nogi, jak takie coś wciskają.. znając życie pewnie jeszcze hajsu nasępili...
ja bym dla zasady wyrwał ten silnik, i rzucił gnojom pod nogi, jak takie coś wciskają.. znając życie pewnie jeszcze hajsu nasępili...
jak do miasta, to powinno starczyć.. ale 1,2 to słaba jednostka chyba??:P
nie mówiłem, że nie ma. ale ojciec mi ostatnio mówił, że miał kiedyś 3 niby takie same czujniki położenia wału, a każdy miał inna oporność. o to mi chodziło z tym, że powinien być optymalny dla modułu, a nie jakikolwiek. choć może sie mylę.
nie mówiłem, że nie ma. ale ojciec mi ostatnio mówił, że miał kiedyś 3 niby takie same czujniki położenia wału, a każdy miał inna oporność. o to mi chodziło z tym, że powinien być optymalny dla modułu, a nie jakikolwiek. choć może sie mylę.