
Jak odpowietrzyć prawidłowo silnik już wcześniej pisałem w innym temacie....
Odłączasz zbiornik wyrównawczy podnosisz go powyżej silnika,
lejesz płyn do kreski max.
Odkręcasz odpowietrznik na najgróbszym wężu czekasz aż będzie lał się sam płyn bez bąbli powietrza.
Zakręcasz odpowietrznik
Teraz kolej na dwa pozostałe odpowietrzniki postępujemy w ten sam sposób.
Mocujesz zbiornik wyrównawczy na swoim miejscu i zakręcasz.
Dolewasz płyn do kreski max.
Dopiero teraz odpalasz silnik musi się porządnie zagrzać, aż włączy się wentylator.
Wyłączasz silnik
Czekasz aż ostygnie, przynajmniej 20min. Jak nie chcesz mieć nieprzyjemności nie odkręcaj podczas pracy silnika żadnych korków i odpowietrznikow nie radzę też tego nawet jak stoi zagrzany.
Podnosisz znów zbiornik wyrównawczy odkręcasz i po kolei odpowietrzasz - odpowietrzniki w kolejności jak poprzednio opisałem.
Mocujesz zbiornik na swoim miejscu lejesz płyn do kreski max. zakręcasz. Masz już prawidłowo odpowietrzony układ.
Jak silnik jest gorący/ zimny w zbiorniku poziom płynu będzie się nieco wachał