Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

wymiana wody

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Yakkul

Post autor: Yakkul »

Jak nie ma na wężach odpowietrzników to lipa, trzeba się o nie postarać ;-)

Jak odpowietrzyć prawidłowo silnik już wcześniej pisałem w innym temacie....

Odłączasz zbiornik wyrównawczy podnosisz go powyżej silnika,
lejesz płyn do kreski max.
Odkręcasz odpowietrznik na najgróbszym wężu czekasz aż będzie lał się sam płyn bez bąbli powietrza.
Zakręcasz odpowietrznik
Teraz kolej na dwa pozostałe odpowietrzniki postępujemy w ten sam sposób.
Mocujesz zbiornik wyrównawczy na swoim miejscu i zakręcasz.

Dolewasz płyn do kreski max.

Dopiero teraz odpalasz silnik musi się porządnie zagrzać, aż włączy się wentylator.
Wyłączasz silnik

Czekasz aż ostygnie, przynajmniej 20min. Jak nie chcesz mieć nieprzyjemności nie odkręcaj podczas pracy silnika żadnych korków i odpowietrznikow nie radzę też tego nawet jak stoi zagrzany.
Podnosisz znów zbiornik wyrównawczy odkręcasz i po kolei odpowietrzasz - odpowietrzniki w kolejności jak poprzednio opisałem.

Mocujesz zbiornik na swoim miejscu lejesz płyn do kreski max. zakręcasz. Masz już prawidłowo odpowietrzony układ.

Jak silnik jest gorący/ zimny w zbiorniku poziom płynu będzie się nieco wachał
makhi

Post autor: makhi »

ale lipa.Nie mam tych ... odpowietrzników chyba pozostaje mi na razie pozostawić mieszanke płynu z wodą.
ODPOWIEDZ