Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Jakim silnikiem można zastopićsilnik 1.1?
Moderator: Moderatorzy
Czegoś tu nie rozumiem... Renault 5 MkI to już auto kultowe, klasyczne. Samochód starej konstrukcji i jedyna droga do modyfikacji takiego auta to wyszukiwanie części oryginalnych (nowych bądź używanych) i przywracanie tego auta do stanu oryginalnego. Po 30 latach od wyprodukowania samochód taki raczej powinien być używany jako auto na weekend, na zlot, do czerpania przyjemności z jazdy przez miłośnika starych aut. Owszem, w wielu przypadkach jest to auto tanie i kupowane przez niezamożnych studentów lub inne osoby z niewielkim portfelem potrzebujące czterech kółek do jeżdżenia na codzień - OK. Ale profanacje w stylu wkładania silników z opla; min. 1.8 i szukanie mocy to droga do nikąd!!! Silnik 1.8 to moc w granicach 90 - 140 KM i spora masa czego Twoje auto na pewno nie wytrzyma (zawieszenie, hamulce, rozwiązania konstrukcyjne) Więc albo sprzedaj to auto komuś kto je uszanuje i doceni i kup sobie GTE/GTT lub inne auto klasy GTI i ścigaj się po ulicach albo zarzuć wreszcie takie plany i ciesz się autem, które ma w sobie to "coś" i nie musi być szybkie żeby je kochać!
W podpisie pod obrazkiem piszesz klasyk a tym co przezntujesz bliżej Ci do ulicznego huligana kręcącego do 6000 rpm na każdych światłach.
W podpisie pod obrazkiem piszesz klasyk a tym co przezntujesz bliżej Ci do ulicznego huligana kręcącego do 6000 rpm na każdych światłach.
Kto ma hopla, wkłada Opla... Szkoda gadać, przecierz starą OHV'ke można bez problemu wykręcić jak sie chce zarówno turbo jak i N/A, a już zwłaszcza jak się ma główke od alpiny, to jak chcesz mieć N/A To wałek 290* i dwa DCOE/DHLA 40/45mm i dobry baran na wydech.... A turbo...temat rzeka, tu chyba nie ma końca, no chyba że budżetu 
Pozdro

Pozdro
a jaki masz problem z 1.4 z r5 zrobić 100KM, duzo trudniej niż w Hoplu? wątpię, te silniki aż się proszą o zrobienie im dobrze... zauważ że w serii dochodziły do 72KM... Warto poszukać, bo poczekasz, wydasz na alpine i masz plug'n'play, a hopel bedzie wieczną rzeźbą, zwłaszcza że nie wyprowadziswz mu napędu nad koło zamachowe, o łapach pod silnik, alternator i flanszy pod skrzynie nie wspomnę...
Pozdro
Pozdro
Heja,
W ramach powitania: mam sobie taką renie na temat, czyli r4 ze zmienionym silnikiem ze starej r5ts.
Troche powalczylem z cleonem ale ogólnie wszystko jest plug&play.
Czuje się tą nadwyżkę mocy dlatego warto zmienic również skrzynkę
zamieściłem kilka fotek tutaj:
http://tomo.carbonmade.com/
W ramach powitania: mam sobie taką renie na temat, czyli r4 ze zmienionym silnikiem ze starej r5ts.
Troche powalczylem z cleonem ale ogólnie wszystko jest plug&play.
Czuje się tą nadwyżkę mocy dlatego warto zmienic również skrzynkę
zamieściłem kilka fotek tutaj:
http://tomo.carbonmade.com/
zasysanie jest przez dwuprzelotowego webera 32 dis 100 (jak w fuego) na nim jest taka oryginalna plastikowa obudowa z gumowym elementem amortyzującym drgania w który wepchnąłem kawałek rury PCV ze stożkiem 
taka se prowizora. Jest jeszcze sporo detali do zrobienia no i podłoga chyba od podstaw estetykę zostawiam na koniec

taka se prowizora. Jest jeszcze sporo detali do zrobienia no i podłoga chyba od podstaw estetykę zostawiam na koniec