Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Ale tojuż było?-obroty silnika 1.4i

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

he?? :-D nie kumam
Jerry_str

Post autor: Jerry_str »

w końcu przybył "Kaszpirowski"pomacał poklepał i skurczybyk znalazł dwa czujniki temperatury powietrza w kolektorze- umarły i dlatego nie wszystko działa, cały interes chodzi w trybie awaryjnym i stąd te obroty nie spadające -koszt naprawy to cena zakupu tych czujników potem zamontować reset kompa żeby się nauczył i jazda.
A propo fachowca -maniak francuskich aut zanim obejrzał "Bateryjke R5" opisał cały silnik ze szczegółami a potem w 5 min. rozebrał cały osprzęt i drugie pięć min poskładał oczywiście na dworze przy świetle latarki o 22.00 masakra co to za Gość no i odradził FRANPOL bo trzepią porfel . W sobote ma przyjechać i zrobić całe te zabiegi z wyminą czujników i dokładnym przeglądem układu wtryskowego-jestem dobrej myśli bo to spec z polecenia i jak się okazuje wielu moich znajomych , którzy jeżdżą Renówkami go zna -pozdrawiam Klubowiczów :-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

podaj namiary na niego :-)
Jerry_str

Post autor: Jerry_str »

Na imie ma Krzysiek jest z mojej okolicy czyli opłotki Wrocka no i najpierw się spytam czy moge podawać jego numer-sory taki obyczaj- myśle , ze nie będzie problemu-pozdrox
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no jasne :-)
jakby co daj na priv do mojej wiadomosci tylko ;-)
Jerry_str

Jeżdzi i są obroty

Post autor: Jerry_str »

Witajcie- JEEŻŻŻDZI !!!!!!!! jak diabli i są wolne obroty i mało pali :mrgreen: i ten magic od "Renówek"+książka serwisowa +moje pomysły na prędce dały rade-rozkopaliśmy cały gażnik ,wszystkie czujniki ,uruchomiliśmy silnik krokowy ,dołożyliśmy uszczelke pod gażnik zjedną dziurą centralnie pod przepustnicą i działa-jutro premiera mojej "Bateryjki R5 " jade w rejs na Wrocek.Jeszcze raz dziękuje Wszystkim zaangażowanym w moją sprawe.Pozdrawiam Jerry_str ;-) :-)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

jaki silnik krokowy w gaźniku????nie czaje hmm coś nie tak...
Jerry_str

Post autor: Jerry_str »

W silniku 1.4i jest zmodyfikowany gażnik(przez coś idzie paliwo do kolektora ssącego i na cylindry)-zmodyfikowany bo dołożony jest wtrysk i widać miejsce gdzie montowano w starszej wersji mechaniczne ssanie ,a obok tego "gażnika"jest tzw silnik krokowy sterujący obrotami lub jak Kto woli automat do ssania-pozdrawiam
Ps.Mam nadzieje ,że dość jasno wytłumaczyłem :-)
żuwik

Post autor: żuwik »

Powiedz mi jedno - jak wyglądała diagnostyka tych czujników temperatury? Mierzył oporność albo coś?
wsmpw

Post autor: wsmpw »

tak mierzy sie to mam w książce od r 19 sprawdzenie jaką powinny mieć oporność w danej temperaturze
Jerry_str

Post autor: Jerry_str »

Hej Ludziska -Autko jeżdzi pięknie tylko mam nowy problem mianowicie ukręciła się lewa półoś
tzn pękła w połowie -przechodze do innego działu , ale odpowiem na każde pytanie na które bede znał odpowiedż.
Ps. apropo czujników ten kolo z którym robiłem wcześniejsze mankamenty miał jakąś książke z danymi -mierzył miernikiem i porównywał z tymi danymi - pozdrawiam - :-) Jerry
Yoshi

Post autor: Yoshi »

Odświerzam temat. Po rozmowie z Jerry_str, zacząłem grzebać w swojej piąteczce bo objawy miałem te same. Czujniki wszystkie były ok.
Jerry_str powiedział, żeby dać podkładkę miedzy wtrysk a kolektor zeby zaślepić EGR.
Rozebrałem wszystko, majac tyle zrobione poszedłem za ciosem i rozebrałem dalej. Wybebeszyłem kolektory na wierzch. Rozkręciłem i się okazało, że powodem była wypalona uszczelka miedzy koletorem wylotowym a dolotowym. Dałem wszędzie nowe uszczelki, złożyłem i silniczek działa idealnie bez zaślepiania tego otworu !
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wsmpa - tam za pojemnoscia jest literka "i" - co oznacza "injection" - czyli wtrysk....
a na monowtrysk niektorzy mowia gaznik bo nei potrafia za bardzo odroznic ;-)

ciesze sie ze obydwa furaki chodza jak trzeba :-)
kuba

Post autor: kuba »

Standardowa uszczelka pod kolektorami też tak mialem i ania oo fogiego też
Jerry_str

Post autor: Jerry_str »

Witajcie -dawno mnie na forum nie było, szaleje na budowie mojego domku-ale do tematu ,ciesze się ,że YOSHI doszedł ładu ze swoją "5" ja sprawdzałem uszczelki i były BDB A pomogło dołożenie uszczelki pod wtryskiem i zaślepienie otworu od ekologii.Ja teraz będe robił zawieche i układ kierowniczy w swojej "5" troszke się wystukał ,jak to przerobie to służe poradami-oczywiście jak to zrobić w spartańskich warunkach garażowych-pozdrawiam WSZYSTKICH MANIAKÓW "5" :mrgreen:
ODPOWIEDZ