
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ale tojuż było?-obroty silnika 1.4i
Moderator: Moderatorzy
w końcu przybył "Kaszpirowski"pomacał poklepał i skurczybyk znalazł dwa czujniki temperatury powietrza w kolektorze- umarły i dlatego nie wszystko działa, cały interes chodzi w trybie awaryjnym i stąd te obroty nie spadające -koszt naprawy to cena zakupu tych czujników potem zamontować reset kompa żeby się nauczył i jazda.
A propo fachowca -maniak francuskich aut zanim obejrzał "Bateryjke R5" opisał cały silnik ze szczegółami a potem w 5 min. rozebrał cały osprzęt i drugie pięć min poskładał oczywiście na dworze przy świetle latarki o 22.00 masakra co to za Gość no i odradził FRANPOL bo trzepią porfel . W sobote ma przyjechać i zrobić całe te zabiegi z wyminą czujników i dokładnym przeglądem układu wtryskowego-jestem dobrej myśli bo to spec z polecenia i jak się okazuje wielu moich znajomych , którzy jeżdżą Renówkami go zna -pozdrawiam Klubowiczów
A propo fachowca -maniak francuskich aut zanim obejrzał "Bateryjke R5" opisał cały silnik ze szczegółami a potem w 5 min. rozebrał cały osprzęt i drugie pięć min poskładał oczywiście na dworze przy świetle latarki o 22.00 masakra co to za Gość no i odradził FRANPOL bo trzepią porfel . W sobote ma przyjechać i zrobić całe te zabiegi z wyminą czujników i dokładnym przeglądem układu wtryskowego-jestem dobrej myśli bo to spec z polecenia i jak się okazuje wielu moich znajomych , którzy jeżdżą Renówkami go zna -pozdrawiam Klubowiczów

Jeżdzi i są obroty
Witajcie- JEEŻŻŻDZI
!!!!!! jak diabli i są wolne obroty i mało pali
i ten magic od "Renówek"+książka serwisowa +moje pomysły na prędce dały rade-rozkopaliśmy cały gażnik ,wszystkie czujniki ,uruchomiliśmy silnik krokowy ,dołożyliśmy uszczelke pod gażnik zjedną dziurą centralnie pod przepustnicą i działa-jutro premiera mojej "Bateryjki R5 " jade w rejs na Wrocek.Jeszcze raz dziękuje Wszystkim zaangażowanym w moją sprawe.Pozdrawiam Jerry_str





W silniku 1.4i jest zmodyfikowany gażnik(przez coś idzie paliwo do kolektora ssącego i na cylindry)-zmodyfikowany bo dołożony jest wtrysk i widać miejsce gdzie montowano w starszej wersji mechaniczne ssanie ,a obok tego "gażnika"jest tzw silnik krokowy sterujący obrotami lub jak Kto woli automat do ssania-pozdrawiam
Ps.Mam nadzieje ,że dość jasno wytłumaczyłem
Ps.Mam nadzieje ,że dość jasno wytłumaczyłem

Hej Ludziska -Autko jeżdzi pięknie tylko mam nowy problem mianowicie ukręciła się lewa półoś
tzn pękła w połowie -przechodze do innego działu , ale odpowiem na każde pytanie na które bede znał odpowiedż.
Ps. apropo czujników ten kolo z którym robiłem wcześniejsze mankamenty miał jakąś książke z danymi -mierzył miernikiem i porównywał z tymi danymi - pozdrawiam -
Jerry
tzn pękła w połowie -przechodze do innego działu , ale odpowiem na każde pytanie na które bede znał odpowiedż.
Ps. apropo czujników ten kolo z którym robiłem wcześniejsze mankamenty miał jakąś książke z danymi -mierzył miernikiem i porównywał z tymi danymi - pozdrawiam -

Odświerzam temat. Po rozmowie z Jerry_str, zacząłem grzebać w swojej piąteczce bo objawy miałem te same. Czujniki wszystkie były ok.
Jerry_str powiedział, żeby dać podkładkę miedzy wtrysk a kolektor zeby zaślepić EGR.
Rozebrałem wszystko, majac tyle zrobione poszedłem za ciosem i rozebrałem dalej. Wybebeszyłem kolektory na wierzch. Rozkręciłem i się okazało, że powodem była wypalona uszczelka miedzy koletorem wylotowym a dolotowym. Dałem wszędzie nowe uszczelki, złożyłem i silniczek działa idealnie bez zaślepiania tego otworu !
Jerry_str powiedział, żeby dać podkładkę miedzy wtrysk a kolektor zeby zaślepić EGR.
Rozebrałem wszystko, majac tyle zrobione poszedłem za ciosem i rozebrałem dalej. Wybebeszyłem kolektory na wierzch. Rozkręciłem i się okazało, że powodem była wypalona uszczelka miedzy koletorem wylotowym a dolotowym. Dałem wszędzie nowe uszczelki, złożyłem i silniczek działa idealnie bez zaślepiania tego otworu !
Witajcie -dawno mnie na forum nie było, szaleje na budowie mojego domku-ale do tematu ,ciesze się ,że YOSHI doszedł ładu ze swoją "5" ja sprawdzałem uszczelki i były BDB A pomogło dołożenie uszczelki pod wtryskiem i zaślepienie otworu od ekologii.Ja teraz będe robił zawieche i układ kierowniczy w swojej "5" troszke się wystukał ,jak to przerobie to służe poradami-oczywiście jak to zrobić w spartańskich warunkach garażowych-pozdrawiam WSZYSTKICH MANIAKÓW "5" 
