
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Nie odpala jak jest zimny, sporo pali.. 1.1 88rok
Moderator: Moderatorzy
Jasne że się nie opłaca takiego silnika remontować ani wymieniać na taki sam 1,4 to minimum, choć jechałem renatką z 1,1 i nie było tragicznie (ale była po generalnym) więc czy wydasz tą kasę na remont 1,1 czy 1,4 to samo wyjdzie a bardziej komfortowo sie jeździ. Podpowiem, jeśli masz ambicję i chciałbyś kilka lat pojeździć porozglądaj się za silnikami od Clio R19 itp jest troszkę grzebania ale jak masz dobrą blachę warto
, można pośmigać i dużo oszczędniej.

Witam
Pozwólcie, że wypowie się tutaj stary motocyklowy wyjadacz. Od małego wbijano mi do łba następującą kolejność regulacji: Najpierw zapłon, później zawory, a na saaaamym końcu gaźnik. Oczywiście nie muszę już tu powtarzać o kopułkach, palcach, świecach itd. Nie mniej jednak gaźnik reguluje się jako ostatni. Ja mam renię 1.1 z 1991 roku, gaźnik solex, w trybie miejskim pali niecałe 8 litrów( mam jakiś wyciek spod pompki przyspieszającej). nie regulowałem jeszcze zapłonu, nie regulowałem zaworów. Samochód jest słaby, ale kompresję ma zmierzoną i jest w granicy normy. Opowiem co i jak mi wyszło, podzielę się wnioskami.
Póki co mam jedno pytanie: Czy dwumilimetrowy luz poosiowy osi przepustnicy jest w normie?
Pozdrawiam
--
R5 Five 1.1 91'
ex. R5 TR 1.2 91' (umarła na latarni)
Pozwólcie, że wypowie się tutaj stary motocyklowy wyjadacz. Od małego wbijano mi do łba następującą kolejność regulacji: Najpierw zapłon, później zawory, a na saaaamym końcu gaźnik. Oczywiście nie muszę już tu powtarzać o kopułkach, palcach, świecach itd. Nie mniej jednak gaźnik reguluje się jako ostatni. Ja mam renię 1.1 z 1991 roku, gaźnik solex, w trybie miejskim pali niecałe 8 litrów( mam jakiś wyciek spod pompki przyspieszającej). nie regulowałem jeszcze zapłonu, nie regulowałem zaworów. Samochód jest słaby, ale kompresję ma zmierzoną i jest w granicy normy. Opowiem co i jak mi wyszło, podzielę się wnioskami.
Póki co mam jedno pytanie: Czy dwumilimetrowy luz poosiowy osi przepustnicy jest w normie?
Pozdrawiam
--
R5 Five 1.1 91'
ex. R5 TR 1.2 91' (umarła na latarni)
ja nie mam w zenithcie luzów na przepustnicach, wszystko ładnie chodzi. sprawdzę w solexie, który działał, a teraz leży w piwnicy, bo ciekło z pod uszczelki przykrywy w nim.
8 litrów w miejskim to dużo jak na 1,1 chyba, mój w miejskim ma jakieś 7 ( około, bo ten wskaźnik paliwa dupiato działa, a osoby jeżdżące moim autem mają ciężkie nogi dość. )
pozdro
8 litrów w miejskim to dużo jak na 1,1 chyba, mój w miejskim ma jakieś 7 ( około, bo ten wskaźnik paliwa dupiato działa, a osoby jeżdżące moim autem mają ciężkie nogi dość. )
pozdro

moja teraz też nawet do 7 po mieście spali. Jak były mrozy i się kręciłem po trasach 5 kilometrowych to nawet i 8,5 spaliła. Jak ojciec jeździł i była nowa to 5,5 w lato ale on zawsze jeździł jak kapelon, w trasie kiedyś mu 4,6 spaliła. Ja się muszę pochwalić , w zeszłym tygodniu byłem z bratem w Poznaniu po samochód ( który notabene okazał się kompletną padaką) i na autostradzie A2 160 licznikowe poleciała. W sumie na A2 poniżej 120 nie schodziłem a to jest jakieś 150 km. Przez wyjazdem zmieniłem olej i filtry wszelakie i wyregulowałem zapłon. W jeden dzień zrobiłem ponad 700 km a średnie spalanie wyniosło 5,7 litra / 100 km. Byłem w lekkim szoku zważywszy że jechaliśmy dość szybko a skrzynia niestety jb4. W całej trasie nawet całego baku nie spaliłem - no kocham ten wóz 

Nie spodziewałem sie takiej pomocy. Dziękuję Ci bardzo arex2006 Jutro rozkręcam i będę regulował. Wymieniałem uszczelkę pod głowicą złożyłem i moja "żaba" straciła mocy i tak mi sie wydaje że mogą to być zawory, jeszcze podejrzewam świece bo podczas czyszczenia moglem uderzyć w elektrodę i zmieniła się przerwa i w ostateczności wyreguluje gaźnik.